_Johansson_
Storfräsare
Jag smet iväg efter jobbet idag och kopplade in laddregulatorn. Resultatet?
[YOUTUBE-ID]vLkrKXFG1UA[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]vLkrKXFG1UA[/YOUTUBE-ID]
Last edited:
Jag smet iväg efter jobbet idag och kopplade in laddregulatorn. Resultatet?
[YOUTUBE-ID]vLkrKXFG1UA[/YOUTUBE-ID]
Nå? Vars är filmen som utlovades när du skulle bränna bort hela bakdäcket?
HA HA ja jävlar! GRATTISFelet är alltså hittat, det var laddregulatorn som var boven i dramat så nu har jag börjat plocka ihop hojen igen.
Jag satt och slöläste igenom tråden i helgen innan forumet kraschade för att se hur mycket jag egentligen jävlats med felsökningen, jag är nämligen välsignad med ett extremt uselt minne så jag glömmer bort allt gammalt strul i samma takt som nya uppstår. Kan vara bra att glömma hur mycket det strular men kan även vara mindre bra att glömma bort tips man får av folk.
Jag blev nämligen måttligt nöjd när jag läste ett gammalt inlägg som jag skrivit där jag räknat ut att det kan vara laddregulatorn som är paj, tror ni inte på fan att jag mitt eländiga klantarsle då mäter laddspänningen över batteriet och tror att det är så man ser om regulatorn är trasig.
Ja ja, ni har väl fått er ett gott skratt i alla fall...
Hörru! Jag var i östersund senast i går och råkar veta att det finns bar asfalt på e45an! Massor av bar asfalt!
Sen så behöver du ju bara typ 10x10cm på uppfarten för att bränna bort däcket! :sådeså
HA HA ja jävlar! GRATTIS
Hoppas på burnisfilmer nu
Just den här hojen behöver nog 10cm x 10 meter eftersom frambromsen är så klen att den inte orkar hålla fast hojen vid en burnis...
Jag förstår inte problemet? har du snö i garaget oxå??
Felet är alltså hittat, det var laddregulatorn som var boven i dramat så nu har jag börjat plocka ihop hojen igen.
Jag satt och slöläste igenom tråden i helgen innan forumet kraschade för att se hur mycket jag egentligen jävlats med felsökningen, jag är nämligen välsignad med ett extremt uselt minne så jag glömmer bort allt gammalt strul i samma takt som nya uppstår. Kan vara bra att glömma hur mycket det strular men kan även vara mindre bra att glömma bort tips man får av folk.
Jag blev nämligen måttligt nöjd när jag läste ett gammalt inlägg som jag skrivit där jag räknat ut att det kan vara laddregulatorn som är paj, tror ni inte på fan att jag mitt eländiga klantarsle då mäter laddspänningen över batteriet och tror att det är så man ser om regulatorn är trasig.
Ja ja, ni har väl fått er ett gott skratt i alla fall...
För oss som inte vet bättre, hur går man tillväga för att mäta upp laddregulatorn på ett korrekt sätt?
Har även en liten plan att ta en sväng över dom norra trakterna å hälsa på lite folk som är utspridda där uppe. Får ta av mig hjälmen å lyssna efter nått turbovrål så kanske vi syns...
Ja jävlar, då kan jag kroka av släpen nu då?
Jag har ju bara väntat på samtalet om att komma och hämta skrotet, men jag är givetvis glad för din skull, nu kan du ju sälja det där andra skrotet när du har en riktig hoj att åka på, till och med trimmad och allt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |