Haha, race mellan 2 Ockelbo 300
Var det några andra som hann köra efter dom, eller rättare sagt, har de kommit i mål än?
Jag kanske misstog mig.
Fan vad cp-roligt ni såg ut att ha det !
Vad hände vid ca 3:45 in i filmen, det ser ut som du eldat upp skägget
Ähum...
"insert valfri bild av en herrejösses- åå min gud- vilket sjuhelsikes as till- detta måste vara urmodern till alla- polygrip"
Polygriphotet är verkningslöst.
Bushido! håll upp garagedörrarna så spakar jag tången!
[YOUTUBE-ID]cPYXJFVoM00[/YOUTUBE-ID]
Tog premiärturen på busan idag och jag tror faktiskt att det hände en del på hojfronten på 15 år, jag saknade både de mekaniska ABS-bromsarna och ramen byggd enligt 1984 års anti-styvhetskoncept.
.
Hehe...
Allt körande hit och dit i kombination med att den bara asfalten ligger hånfullt framför mina ögon gör ju att man bli tokig! Jag vill också ut och brassa.
Kanske måste ta en sväng med racehojen(givetsvist på avlyst område, aldrig över 30kmh och med dubbla kondomer med senap mellan ifall nån skulle fråga...Säkerheten framför allt.) innan jag river den också. Den är iofs redan semi-streetfightad sen ifjol, men vafan. När de sista delarna kommer i veckan så ska den fixas inför i år.
Nåväl, när soppapumpen monterats är det bara att tuta och köra för Herr Johansson? Typ?
Hehe...
Allt körande hit och dit i kombination med att den bara asfalten ligger hånfullt framför mina ögon gör ju att man bli tokig! Jag vill också ut och brassa.
Kanske måste ta en sväng med racehojen(givetsvist på avlyst område, aldrig över 30kmh och med dubbla kondomer med senap mellan ifall nån skulle fråga...Säkerheten framför allt.) innan jag river den också. Den är iofs redan semi-streetfightad sen ifjol, men vafan. När de sista delarna kommer i veckan så ska den fixas inför i år.
Nåväl, när soppapumpen monterats är det bara att tuta och köra för Herr Johansson? Typ?
Johansson har de börjat sopat gatorna i Östersund än?, så det inte bara är körbart för japs hojar?, sen vet du väll att gixxern ska va klar till bankörningen på molanda 30/31 maj ?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|