Ha! Det är ju hur länge som helst kvar dit!
Shit vad jobbigt, allt detta gummi till ingen nytta. Trottoarkanten verkade ju inte flytta sig en millimeter
Om Gert hade kommit ända till Östersund på sin vandring hade han nog brustit ut i ett "Äntligen".
Vi andra som har oljat upp polygriperna säger nog mest, fan...
Ähh, kul som fan. Grattis Jag har två lik i garaget som du kan få ta hand om nu
tjena de var inte igår, jag har tyvärr inte tid att läsa igenom allt som skrivs i tråden men som jag förstår det har du nu fått hojen gå bra med turbo?
och det berodde på laddregulatorn, som gav misständningar?
hur som hellst, kul att du bygger! själv så bestämde ja mig för att bygga garage, insåg annars att ja inte kommer få klart nå roligt bygge innan ja e 40
men de kanske man inte gör iaf, de får vi se, hade gott!
Smattret jag hade tidigare är borta nu så det måste ha berott på att den gamla turbon surgade, resten av krånglet berodde antagligen på laddregulatorn. Nu blir det väl lite småplock med bestyckning och trycksättning innan den går fint men det går i alla fall hålla fullt utan problem vilket inte gått tidigare.
Laddet stannar på 1 bar efter att jag gjorde tjockare distanser till wastegaten och det får duga.
Jag får väl se hur pass driftsäker den verkar vara, till att börja med så håller jag mig nog till kortare "orkar styra skiten hem"-turer men verkar den hålla ihop så kanske man ger sig på någon längre turné också.
Inte behöver jag någon hjälp med att sammanfatta det här bygget heller, det gör jag lätt själv:
Blåögd fåntratt ruinerar sig på gammal skrutthoj, lång tid tog det också.
Hrmpf... Du skulle burnat så corden slog i hjälmen...
Nädå, jävligt kul att äntligen få läsa det där inlägget! Nu kan du ju brassa helvetet även hem från raggarstatoil i framtiden hehe...
//Undertecknad som är på väg till riksgränsen en vecka för rehabilitering från spackelsliparsjukan...
FAEN vad gött!!
Klokt är nog att hålla sig inom polare med släpkärre radie
Kan bara flika in att inte ens i riksgränsen lämnar murphy min sida. Har nu suttit fast i snöstorm i snart 8 timmar. Funderar seriöst på att lasta av skotern och köra sista biten och skita i bilen...
Fan va gött !
Kul att se ett färdigställt projekt. Blev mycket bra!
Måste dock fråga, har du gott om pengar? Däck är ju inte gratis.
Tack och bock! Nu är det bara du, Noc och Bladedge kvar...
.
Inte speciellt, men det var ju knappt nydäckspluttarna som nöttes bort där.
Tack och bock! Nu är det bara du, Noc och Bladedge kvar...
Inte speciellt, men det var ju knappt nydäckspluttarna som nöttes bort där.
.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |