Staceys körstil kanske ser spektakulär ut nu, under 800-eran, men det var betydligt mer uppställ på 500:a och 990-tiden.
När Stacey fortfarande ammade fanns det riktigt hårda killar, som Schwantz och Doohan, och de hade knappast stått över ett par race pga laktosintoleras.
Och vart har du läst/hört någon tvärsäkert uttala sig om att Stoner kör med minst elektroniska hjälpmedel? Finns garanterat inte en enda person i GP-depån som kan bekräfta det så källan vore grymt intressant.
.
I´ve seen it all man
iaf lika länge som du.
Schwantz är the man. Eller var kanske man kan säga. Doohan gillade jag av nån anledning inte. Men Yes, han var tuff. Utan tvekan.
Håller inte med om att det var mer uppställ förr. Jo, om man bara kollar på youtubeklipp där de är samlade på ett ställe kan man få den uppfattningen.
Förresten har jag för mej att självaste Schwantz sagt att Stoner kör bra. Burgess har definitivt sagt det. Men , vad vet en sån som Burgess om mcracing.
Tyvärr har jag inte ork att leta upp källan.
Sen tyckte jag precis att det var nån som sa att det inte var relevant att jämföra nu och då. Och då var det ändå bara mellan förra året och detta som nån (inte jag) hade jämfört.
Fetaste uppställen nu är väl i moto2. men dom kör ju utan elektronik som riktiga motorcyklar
Ja, jag är gammal. Jag erkänner.
Fetaste stället idag hade Pasini (Moto2) på träning 2. Skitcoolt!!!
Ammade? Det är väl inget fel i det!
Marquez ammar väl nästan fortfarande och är ju en av de hårdaste i Moto2.
Laktosintolera
ns Källa på det?
Jag har hört att han var död och uppstod på tredje dagen. Det är därför han kör så överjävligt. Det bevisas av att han körde så fantastiskt bra när han kom tillbaka. Vann å hade sej.
Ingen säker källa på detta mer än att mitt medium sa det till mej.
Andra hade visst hittat ett par "Källor" på mitt klumpiga nämnande att Stenis skulle använda lite hjälpmedel. Tack.
On topic nu då:
Vit/röda
Yammalacken är skitsnygg! Varför inte köra med den jämt?
Lorenzo hittade ju drygt en sekund till andra träningen. Kul om det blir fight.
Bautista tycker jag gör ett bra jobb efter förutsättningarna. Kommer Suzuki med en 1000 cc nästa år?
Rossi 11. Inte kuuul. Tror ni han vinner ett vm till?