Gran Premio de Aragón

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Zzzz... Jämfört med 125 och Moto2 är det SJUKT tråkigt med MotoGP. The problem is that the riders are pussies and most bikes are crap.

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Tyvär riktigt tråkigt att titta på motogp nu ... Och det är inte bara för att det går skit för Rossi/Ducati, utan det händer faan ingenting ... Dom som bestämmer kan inte tycka att det är bra publicitet för motogp. Både 125 o moto2 är ju ljusår mycket mer spännande att titta på.

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
"DORNA & Co - GP-racingens dödgrävare" - så har jag sagt så i flera år och graven närmar sig nu...

Med alla slags konstiga regler har man lyckats reducera startfälten så att alla som kommer i mål får VM-poäng och de med mest pengar tar flest.

Hoppas, hoppas att Richard Branson eller någon annan med både mod och pengar startar upp en konkurrerande serie med fokus på bra racing i stället för intjäningsförmåga! Borde inte vara speciellt svårt att sälja...

MC Doktorn

Guest
Vilket toppenrace :tummenupp
Verkar alltid bli deppigt värre i Stonerföraktar lägret när han utklassar resten :hihi
Självklart är det Dornas fel att inte Rossi vinner längre.

Men va glad och tacksam för Dorna och att vi har Moto2, vilken dödgrävar klass :glömdet

Jag vaknade av skrikandet om Rossis FANTASTISKA körning. Jag tror jag missade den, han slog väl egentligen bara Aoyama va? Resten kraschade?

SLUT I tell you, ge mig rätt nu. Jag har tjatat länge! :D

Fast posör värdet ska man inte förakta, han borde åtminstone få en pokal i kolfiber eller var det aluminium.
Tror snart kommer ett reglemente som tillåter Ducati att få lite extra kubik för att dom inte hänger med.

Last edited:

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Jag tror ducce har fördärvat hojen. Jag tror den var som bäst i början, och hade man gett Rossi 3-4 race hade han vart bättre med. Jag tror man började med att leta efter ett problem som inte fanns.

Stoner is da maannn!!

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Snälla säg inte att Repsol temat är permanent!? Det är väll bara resultatet i en barn tävling som enbart gäller för denna helgen? :gnissla

\Masonit

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Du vet att jag inte svarar på inlägg från dig - eller andra som inte förstår att enhetsmotorer är ren torpedering av hela idén med prototypracing.
Ja och nej.
Prototypracing ska inte ha enhetsmotorer - men å andra sidan så ska inte racing vara tråkig. Moto2 har den överlägset bästa racingen, jag glömmer lätt att det är Honda CBR-Cup då.

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Suzuki Gsx-r 600 och Husqvarna Fe 250
Snälla säg inte att Repsol temat är permanent!? Det är väll bara resultatet i en barn tävling som enbart gäller för denna helgen? :gnissla

\Masonit
Stiggy pratade om att det bara var för den här helgen. Tur! Tror inte en sådan replica hade sålt nått vidare bra.

magi

POOOWEEER!!!!!!
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Superduke 1290R
Bra säsong för Stoner! Han kommer inte bara bli världsmästare för andra gången. Det är även andra fabrikatet han vinner VM på!
Han kommer även sätta nytt rekord för antalet pole positions under en säsong under 4 takts eran....

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC