Jasså, inget gemensamt med GSXR snurran, det var ju lite synd, har folk i bekantskapskrettsen som är lite haj på sånna.Jag hade fått för mej att det typ var en GSXR spis med lite mer borr och slag och snällare kammar och så, lite naivt kanse...
Det jag menade med behovet av 1550 cyllar var väll mest att jag tänkte att motorn borde vara i större behov av friare andningsvägar och vassare kammar än mera cubik...?Eller är den känslig för höga varv?När går varvstoppet i orginal?Är det nåt man brukar ändra på när man stoppar i vassare kammar?
Tror ioförsej effekten räcker för mej ett tag, (man vänjer sej ju som sagt fort, och jag är svag för övermotoroeserade fordon, men är en nybörgare på MC
) tanken var väll mest att gammla GSXR maskinen lämnade väll typ 150hk orginal och gsx 1400 som har 300cc till bara lämnar dryga 100hk (fast vid perverst låga varv) så borde det ju finnas minst 50hk som "ligger och slummrar" typ...Fast är det en helt annan motor så kan man ju inte sniktrimma med GSXR kammar och så...
Jasså, sämmre lådor på dom upp till 04?Nått alvarligt fel, eller nåt som går att åtgärda?Eller bör man skaffa en nyare om man vet med sej att man kommer att trimma?