Har för mig att jag gav ca:2000:- för den.
Gjorde 600 mils servicen idag fick ge 1500:- på Hubbes mc i Västervik helt ok. Ringde vid 10.00 och fick servicetid vid 14.00 det kallar jag bra service!
Har för mig att jag gav ca:2000:- för den.
Gjorde 600 mils servicen idag fick ge 1500:- på Hubbes mc i Västervik helt ok. Ringde vid 10.00 och fick servicetid vid 14.00 det kallar jag bra service!
Tänkte höra lite med er andra som har K7 hur era går i motorn, jag tycker min rasslar,tickar o knackar o speciellt när den är kall o man åkt en liten bit o sen stannar då hör man att de knackar i den men de försvinner sen när den blir varm.
Min har bara gått 400 mil men jag tycker den har varit så sen jag köpte den då hade den gått 200 mil.
Har alltid haft honda förut o senast cbr1000rr o den gick också ganska hårt i gången men jag tycker gixxern är väldigt rasslig. Men jag kanske bara inbillar mig.
Skulle bara va roligt o höra era åsikter om era maskiner.
ingen som vet om det finns en k9 tråd? letat men inte funnit... =(
Tja,
Ska ha nytt bakdäck på hojen, någon åsikt?
Har titta på Michelin Pilot power, dunlop roadsmart!?
Vill inte ligga i diket efter en kraftigare kurva, vill inte köpa nytt däck efter två wheelies eller 100 mil !?
Letar även efter snygg skylthållare... Något förslag? Har kollat på S-racing modell Metizze, men de fick inte in den med LED belysning förrän om två veckor
lånar tråden lite och slänger in en fråga om hur mkt ni fick betala för 1200 servicen på ett ungefär?
gjorde den nyss...strax under 4 lax
okej, vart gjorde du den och är det ett bra pris?
Din mc sollentuna...frågar du mig är det asdyrt med det är vad skiten ligger på. Kostar nog likadant överallt.
Frågade Honda City i väsby oxå o det blev typ samma pris och då gäller inte garantin längre.
Tja!
Undrar om ngn vet vart man kan få tag på/ladda ner "service manual" t. en K7:a?
Tack i förhand!
ah okej då vet jag, vår hoj är ju servad där alla gånger innan så det blir att rulla dit den igen. Tack för svaret!
Kan tillägga att jag betalade 3800 för 1200 milaservicen. De va på Motor Center i Gävle.
Olja, oljefilter, luftfilter o tändstift. Känns inte som att man får mycke för sina slantar, men i gengäld gäller ju garantin om de skulle bli nå tok.
Motorcenter i Gävle gjorde min 100 mila.Första o sista gången jag servade den där.Tog 4 timmar innan dom kunde börja skruva.
Gav ca 1500 för 100 mila servicen på Sulas Mc i Uppsala tog en timme, grymt trevliga och bra människor där.
Vad är det för skillnader mellan Yoshimura´s Japan och USA modeller?? har beställt ett av Japanmodell, avgaskrav ljudnivåer mm??
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|