Ja jo nu kanske, men detta var typ 1990 och cheyer i åldern 16-18 var inte så "välutbildade" via internet och annat.
Jo de gör de väl, men stöter man på en som inte diggar att ge oralt så tar ialf inte jag på mig kläderna å lämnar platsen![]()
Det viktiga i sammanhanget är ju egentligen att dom vet att det är upp till var och en vad man vill ägna sig åt och att det är OK att säga nej om man inte vill.
Jo de gör de väl, men stöter man på en som inte diggar att ge oralt så tar ialf inte jag på mig kläderna å lämnar platsen![]()
Nej, för fan. Den killen måste också ha gillat killar mera. Så gör man såklart inte.
Eller så var han helt enkelt inte så himla desperat att få :ligga bara för att, utan föredrog kvalitet framför kvantitet?
Och kvalite är analsex?
Vad gäller faktumet att RFSU tar upp just analsex i sin undervisning är väl ett mynt med två sidor.
Många tycker säkert att det är för djäkligt att man undervisar ungdomar i det.
Å andra sidan så är det ett faktum att om man kollar på undersökningar av ungdomars sexualvanor så är det ganska många som vid ett eller flera tillfällen väljer att testa att köra tvåan. Då blir det ju utifrån den "undervisning" man får från filmer och den är väl på inga sätt rättvisande kring några aspekter av sex i verkligheten egentligen.
Med andra ord kommer en hyfsad andel som kommer att testa, med eller utan information och tips.
Då är det väl bättre att dom har fått information så att man minimerar risken för att det ska bli onödigt obehagligt eller dom kanske till och med gör illa sig.
Det viktiga i sammanhanget är ju egentligen att dom vet att det är upp till var och en vad man vill ägna sig åt och att det är OK att säga nej om man inte vill.
Det är väl egentligen upp till var och en att gilla det dom vill men i fallet i början av den här tråden där killen vägrar köra något annat än tvåan och tjejen inte vill ha den i tvåan så är det ju knappast en "Match made in heaven"
Hon ska inte vara med honom vilkat hon ju tydligen själv kommit fram till också.
Vad gäller faktumet att RFSU tar upp just analsex i sin undervisning är väl ett mynt med två sidor.
Många tycker säkert att det är för djäkligt att man undervisar ungdomar i det.
Å andra sidan så är det ett faktum att om man kollar på undersökningar av ungdomars sexualvanor så är det ganska många som vid ett eller flera tillfällen väljer att testa att köra tvåan. Då blir det ju utifrån den "undervisning" man får från filmer och den är väl på inga sätt rättvisande kring några aspekter av sex i verkligheten egentligen.
Med andra ord kommer en hyfsad andel som kommer att testa, med eller utan information och tips.
Då är det väl bättre att dom har fått information så att man minimerar risken för att det ska bli onödigt obehagligt eller dom kanske till och med gör illa sig.
Precis. Nu kan vi stänga tråden.![]()
Eller så var han helt enkelt inte så himla desperat att få :ligga bara för att, utan föredrog kvalitet framför kvantitet?
Som det verkar nu, utan att egentligen veta, så är det nån jävla Fråga Olle-retorik att allt är normalt och alla ska springa runt och knulla hela dagarna fast de bara är barn. Jag tycker inte om det alls.
Det verkar onekligen vara lite 60-talskänsla över sex bland ungdomar idag. Frigjorda ska dom vara och inte rädda för att testa både på längden och tvären. Och alla tjejer med sina webbkameror som tycker det är helt normalt att locka dregglande killar till sig den vägen.
Kanske inte alltid att dom vill göra allting...men det "förväntas" av dom.
//M
Sexundervisning ska vara ren skrämselpropaganda. Gärna med bilder på kondylomkönsdelar och skräckhistorier om tonårsgraviditeter. Även om det är långt kvar dit vill då inte jag att mina barn ska springa omkring och tycka att sex är den simplaste sak i världen. MINST 18år och ett stadigt förhållande i minst 6mån ska vara det som gäller.
Som det verkar nu, utan att egentligen veta, så är det nån jävla Fråga Olle-retorik att allt är normalt och alla ska springa runt och knulla hela dagarna fast de bara är barn. Jag tycker inte om det alls.
Sexundervisning ska vara ren skrämselpropaganda. Gärna med bilder på kondylomkönsdelar och skräckhistorier om tonårsgraviditeter. Även om det är långt kvar dit vill då inte jag att mina barn ska springa omkring och tycka att sex är den simplaste sak i världen. MINST 18år och ett stadigt förhållande i minst 6mån ska vara det som gäller.
Cornelis skrev:Låt barnen kriga lugnt och snällt
så glömma de allt sexuellt
som hotar dem från alla håll, och visst är det väl tur
att vi här i landet har ordning och censur
Snubben i fråga hade aldrig fått till det förut så vilken kvantitet är det du snackar du om?
Men Palle då! Jag rodnar![]()
Har det här blivigt gamlarussin.com
Ni låter som ni är 60 år och för första gången ser en hårdrockare och tänker att det är en jävulsdyrkare..
..och skulle man gå med någon på dans, så bad man tjejens far om lov först.
Och aldrig att man kom hem senare än 22.00.
Jag frågade iaf min frus far om hennes hand långt innan jag friade till henne. Inte för att jag hade blåst av det om han misstyckt utan mest för att visa respekt.
Men vilka tjejer tror du det är som råkar ut för det i Sverige nyintroducerade fenomenet gruppvåldtäkt eller allehanda idioter till våldsmän? Blir drogade på krogen etc. Inte är det de som sitter hemma med sina föräldrar i soffan efter kl22 iaf.
![]() |
Bike på CFMOTO världslansering!
675SR-R Bike är på plats... |
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |