Thyg0d
One by one, the penguins steal my sanity
Det ordnar sej tydligen.
Det ordnar sej tydligen.
En kompis skulle absulut testa lite på mest inne på sin gård och tippade omkull, toppkåpa, sidokåpa och rotorkåpa repade samt sprucken lack på tanken, vems fösäkring går det på eller blir det billigare att köpa grejerna? vem gör skadeanmälan osv, nån som har koll?
Jag gjorde en liten panik installation då vi skulle upp till Kiruna i söndags.
Den blev så här:
bla. bla. bla.
Jättetack för tipset.. Blir väl nåt liknande för mig också.
Har gott om tid nu o greja med hojen då snuten tog kortet för mig, 1-2 månader. Jävla sexfingrade Marklundspoliser utanför Skellefteå. (Ni som hänger med i hockey vet vad jag menar)
Även hört ett "skramlande" ljud över järnvägsövergångar och gupp, kollade nu och ser att styrdämparen inte sitter som d den ska men går inte att dra åt, glappar uppåt/neråt i fästet, underbart.
Det är väl bara bussningarna som är slut? Går inte dom att köpa löst? Annars kostar beggade 2.50 och en hallonbåt på eBay.
Min har gått 4k och den klappar inte det minsta så det låter ju onekligen knepigt. Kolla en sprängskiss och se om du kanske saknar nån del.
Ja det blir ju det men orkar inte börja innan jag ställer in den, det får nog bli snart då. Djävla skitaffär.
Var väldigt försiktig när du pillar av skruvhattarna till styret (förutsatt att du har dem på din hoj) det blanka höljet på dem går väldigt lätt sönder. Annars så lycka till!
Då har du tittat på TRE med växel indikator..
Det du väljer är färgen på displayen... Vill du ha en blå siffra eller en röd..
Kan förövrigt starkt rekommendera den.. Har den själv och det är grymt skönt att se vilken växel man har i..
Nu kör man runt med en blå fin siffra! tycker faktiskt den drar iväg bättre. kopplade den direkt på batteriet, resulterar i att den drar ur strömmen på 1 vecka. har skaffat en strömbrytare som ja tänkte sätta under pass.sadeln. borde ju finnas en enklare lösning men vet ju inte vilken kabel man ska skarva på...
Då är det nåt som är fel för den ska stänga av sig själv när du stänger av hojen..
Så du så inte behöva någon strömbrytare alls..
Det vackraste som någonsin byggts i mc-väg är fanimig Hayabusan. Den är sååå snygg, sexig och rå! En allroundhoj för asfalt som går som ett skott, men bara om man vill. Det är så jag får ståpäls och högre puls bara av att titta på den! Hur blir det den dagen jag tittar ut på en egen på uppfarten?
Det som hindrar mig är den förbannade försäkringskostnaden. Jag tycker det är för mycket pengar.
Ja visst fan, hade ju varit fint annars men autotune lär väl kosta som en bänkning ändå Vart hittar man trattarna?
Suzukis märkesförsäkring är de som gäller! 8 lax hel/helår för min 06 å ja är inte ens 30. folksam skulle ha 25...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|