Risken är väl bara att den Busa man i så fall väljer att köpa och som gått "3000 lugna touringmil" i annonsen visar sig vara någon av Ghost Riders gamla avlagda.....
Det låter kanske som att jag köpte den av ryska maffian men det var faktiskt en firma så tro inte det är säkrare, det misstaget gjorde jag.
Sent from Hell
Hur gick det sedan? Tog dom tillbaka hojen eller reparerade den utan att du behövde gå dit med en eldkastare över axeln?
Kan någon hjälpa mig med serviceintervallen för Hayabusa -99--07? Vid vilka miltal är det stor service med ventiljustering mm?
Kan någon hjälpa mig med serviceintervallen för Hayabusa -99--07? Vid vilka miltal är det stor service med ventiljustering mm?
Har du köpt?
Förhandlar....
Kollar på en första generationens Busa som behöver göra 2400-service inom kort. Carlbarks i Kumla, som är erkänt dyra, gissade på 6-7000:- för en sådan inkl ventiljustering och packningar. Någon som har tips på någon annan firma inom 20-25 mils radie från Örebro som kan tänkas vara billigare?
Förhandlar....
Kollar på en första generationens Busa som behöver göra 2400-service inom kort. Carlbarks i Kumla, som är erkänt dyra, gissade på 6-7000:- för en sådan inkl ventiljustering och packningar. Någon som har tips på någon annan firma inom 20-25 mils radie från Örebro som kan tänkas vara billigare?
Första turen på över 2 veckor avklarad med en ny kinakylare som ett fäste släppte på innan den ens var färdigmonterad, turen gick bra förutom att bakslagen är tillbaks och sen lägger tankmätaren av lite sporadiskt på hemvägen, kanske borde köpa en cx500 turbo ändå.
Fan så det strular för dig...
Tull/moms åker ni säkert på
Verkar som man får betala tull/mons för allt man köper därifrån nu
Var bättre förr
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |