Jahapp... Min hoj tror nog faen jag bjudit upp till dans eller nåt..
Ett steg framåt och ett steg tillbaka..
Körde hojen utan stift och pumpade runt all olja tills lampan slocknade, satte tillbaka stiften och allt annat.. Det var ju som ett enklare steg än att riva kylar, grenrör och oljetråg..
Startade den iaf och vips så var oljetrycket tillbaka..
YEEEEEHAAAAAAAAAAAAAA...
Körde den ett par varv runt kvarteret på ettan så den får bli varm och bränna bort allt
fett och annat skit som samlats på hojen när man satte ihop den..
När hojen blivit varm och tempmätaren närmar "fläktstrecket" så tändsoljelampshelvetessatansskiten igen..
Stängde av den på en gång och lät den svalna ett par timmar..
Startade upp den igen och hade oljetryck... Lät den stå på förhöjd tomgång tills den
börjar närma sig strecket igen och vips så tänds lampjäveln..
Nån som har nån kul idé??
Försökte hota med ståplats i brunsviken men det hjälpte inte..