Hayabusa-tråden

Jackmeister

Jackmeister
Gick med
19 Jun 2008
Hoj
Stor och snabb

chrille_08

Full speed spacemachine
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Hayabusa, arvtagare till GSX1100. Självupplevt...

Vad kostar den?
Jag lämnade min org. till en kille som svetsade ihop den för 300:-, funkar prima.
Fick komplettera med 3 förstärkta fjädrar för att det inte skulle slira efteråt. Kört så sen 2011. Summerat kan man ju säga att oavsett vilken väg du väljer så försvinner eventuella "känguruhopp" med efterföljande motorstopp vid entusiastiska starter, om du nu har det problemet.

Katanapilot

Loud pipes save lives
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Katana No146 1428cc. GSX-83 1168cc.Hayabusa -00
Vad kostar den?
Jag lämnade min org. till en kille som svetsade ihop den för 300:-, funkar prima.
Fick komplettera med 3 förstärkta fjädrar för att det inte skulle slira efteråt. Kört så sen 2011. Summerat kan man ju säga att oavsett vilken väg du väljer så försvinner eventuella "känguruhopp" med efterföljande motorstopp vid entusiastiska starter, om du nu har det problemet.
Kängru hopp...jajamen. Efter att ha slirat GSX:er i 25 år så kommer man till ett sån här modernt elände som inte fungerar som man är van vid :) .1500:- för den här lilla billet grunkan,gillar inte "bonn smide":) så det fick bli den här.Ska bli spännande att prova framåt vår kanten.Även bytt till ett 43 kuggs bakdrev,känns som 290 km/h räcker för mig ;-).

chrille_08

Full speed spacemachine
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Hayabusa, arvtagare till GSX1100. Självupplevt...
Kängru hopp...jajamen. Efter att ha slirat GSX:er i 25 år så kommer man till ett sån här modernt elände som inte fungerar som man är van vid :) .1500:- för den här lilla billet grunkan,gillar inte "bonn smide":) så det fick bli den här.Ska bli spännande att prova framåt vår kanten.Även bytt till ett 43 kuggs bakdrev,känns som 290 km/h räcker för mig ;-).

Hur man väljer är fritt. Summerat så kommer problemet försvinna så du kan träna drag-starter snart:yoparty

kebarb

Sporthojsnörd
Gick med
9 Jan 2010
Hoj
FZ6 2007 & 1125CR & MT03 & MT09
någon som har ett regnr på en 2013 eller 2014?
tänkte kolla försäkringen..

tackar!

//K

Katanapilot

Loud pipes save lives
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Katana No146 1428cc. GSX-83 1168cc.Hayabusa -00
30 mil på Hayabusan hittils i helgen. Ner drevat och Translogic quick shifter monterat inför säsongen. Blev en ny upplevelse att köra hoj. ;-)

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45
Mors!

Sen ett par veckor glad ägare till en -07, rolig hoj, fascinerande traktorvrid:)

ronnygrimm

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2009
Hoj
-99 Hayabusa
Jag fick återfall efter ett par hojlösa år och köpte så klart en busa igen... :-D
Angående packväskor så tycker jag att dom här passar bra på busan.
Dyra men snygga...
gsx13rf_11t.jpg

Funderar på att beställa en smuggler trunk som räcker för det man behöver ha med till jobbet och vid kortare turer, trunken täcker bakdynan och tailen.
gsx13rf_4t.jpg

Väskorna finns här http://www.corbin.com/suzuki/hayabusa.shtml

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection