Vilken soppa kör ni på?
95 okt, 98 okt eller ngt annat?
Framför allt är jag intresserad av svaren som kommer ifrån er som kör CBR600rr -07
//T
Håller mig till 98 okt/V-Power.
Varför...känns bara bättre, men om det är det....vet ej!
Vilken soppa kör ni på?
95 okt, 98 okt eller ngt annat?
Framför allt är jag intresserad av svaren som kommer ifrån er som kör CBR600rr -07
//T
Snabbgas till 600 -09, vad finns det för alternativ?
Någon som vet om det är samma framdrev till en cbr1000rr 08 som till en 07a? Inhandlade till min 08a idag men såg nu till min förskräkelse att det står CBR 1000RR 2004-2007 på den.
Tänkte höra ang min Honda CBR 1000RR -08
Ibland när man trycker ner kopplingen så äre som att handtaget/vajern fastnar lite innan den går i botten eller blir som ett knack elr vad man nu ska säga (lite svår att beskriva)
och sen ibland funkar den hur bra som helst....någon med ideer vad det kan bero på....eller rent av ska vara så??
Hojen är inte ens 2år gammal så man har ju garanti kvar....är det månne ide att lämna in för en sån sak.
Hur som helst lite stör det mig särskilt när man inte vet vad det beror på....kopplingen i sig funkar som den ska....men nått med vajern misstänker jag ju nästan!
Ös på med ideer ni bättre vetande
Tack på förhand
Tänkte höra ang min Honda CBR 1000RR -08
Ibland när man trycker ner kopplingen så äre som att handtaget/vajern fastnar lite innan den går i botten eller blir som ett knack elr vad man nu ska säga (lite svår att beskriva)
och sen ibland funkar den hur bra som helst....någon med ideer vad det kan bero på....eller rent av ska vara så??
Hojen är inte ens 2år gammal så man har ju garanti kvar....är det månne ide att lämna in för en sån sak.
Hur som helst lite stör det mig särskilt när man inte vet vad det beror på....kopplingen i sig funkar som den ska....men nått med vajern misstänker jag ju nästan!
Ös på med ideer ni bättre vetande
Tack på förhand
Det är ingen vajer till kopplingen, det är hydralisk koppling.
hej! en fågel viskade i mitt öra att ventiljustering ska göras på min honda cbr 600f -96 vid 6000 mil..stämmer det? hittar inget i manualen.....hur ofta gör man sånt? vet knappt varför?
hej! en fågel viskade i mitt öra att ventiljustering ska göras på min honda cbr 600f -96 vid 6000 mil..stämmer det? hittar inget i manualen.....hur ofta gör man sånt? vet knappt varför?
Honda har skickat ut återkallelse gällande koppling för CB1000RR-08, ta det med din ÅF så ordnar det sig säkert![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |