Äntligen införskaffat hoj igen =) med tanke på att min förra honda som dessutom var i princip ny blev stulen undrar jag om nån har egenskaper/rekommendationer av gps sändare till hojen? Funderar starkt på att införskaffa!
Äntligen införskaffat hoj igen =) med tanke på att min förra honda som dessutom var i princip ny blev stulen undrar jag om nån har egenskaper/rekommendationer av gps sändare till hojen? Funderar starkt på att införskaffa!
Har köpt på mig ett par PP-Pinnar till CBRn och montera på dem i dag och inser att fjädern för bromsen som drar tillbaka pedalen till rätt läge och bromsljus switchen saknar ju fästen så nu undrar jag om någon löst detta på sina hojar med någon smart lösning?
Aha, ja det är ju en lösning.
Något tips på någon du själv använt kanske?
Vill bara säga hej och att liten trind Tant har äntligen införskaffat drömhojjen!!!! Ser verkligen framemot denna säsong - har b la en långtrip till Gibraltar på schemat.
Något att tänka på förutom, pass och visakort??
Grattis.
Yes, håll koll på oljenivån för att se om den lider av oljeslukarsyndromet, vanligast på 08r men förekommer också på 09 och 10. Bra att ha koll på före långresa.
Sådana petitesser får min mek hålla reda på
ngn som har ett par ställbara fotpinnar till en cbr 600 rr 07 till ett normalpris och inte ett fantasipris?
eller är det ebay som gäller?
Det beror på vad du prioriterar. Det finns ingen som kan matcha Kinaproducerat på EBAY i pris. Vill du ha bättre kvalisort kostar det en del.
Okej tack för ditt svar
En annan fråga är om någon av er här kör med växel indikator? Någon som har tips var man beställer en sådan? Någon mer än jag som anser att det är konstigt att honda inte har detta som standard på sina rr hojar?
Erik...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |