Läcka... som i måla du vet, Man läcker på färg med en spruta
JaJA Lacka då... Lite prickar hit eller dit
Hmm
Någon som vet någon bra sida man kan beställa ett RS-5 slip-on till cbr600rr-07? Känns som att det är löjligt stor pris-skillnad att beställa från utlandet gentemot i Sverige..
Då måste man väll rätta sig in i Honda ledet...
Inbiten suzuki älskare, och nu har man gått och köpt sig en Honda Cbr 1000rr-04.. får väll se hur det går
Passar på att ställa en fråga också..
Vilka fälgar passar till 04an? 05-06-07?
Inbiten suzuki älskare, och nu har man gått och köpt sig en Honda Cbr 1000rr-04.. får väll se hur det går
Ready for race, finns bilder och sånt under piteå tråden (norrlands forumet).3206853Kul , en std eller ready for race?'
Jag vet att -04 och -05 hade 320 mm skivor medan -06 och -07 har 330 mm skivor, så man lär allra minst behöva byta skivor.
Det är målet för nästa sommar iaf3206876Har hört att det ska passa men som sagt andra skivor på -06-07. Kul att du köpt honda, nu lär väl varvrekordet ryka på Midlanda (56.3)
Hmm
Någon som vet någon bra sida man kan beställa ett RS-5 slip-on till cbr600rr-07? Känns som att det är löjligt stor pris-skillnad att beställa från utlandet gentemot i Sverige..
Hmm
Någon som har PC3 på sin 1000RR -06/07? Helst kombinerat med någon form av helsystem. Vill veta hur hojen beter sig samt om det känns någon väsentlig skillnad. Siffror på papper är smått ointressant.
USA är billigast nu med tanke på dollarn. kolla om firman vill ange comercial value 50$ då blir det smidigt i tullen.....
ananrs funkar UK ganska bra, finns en kille som ibland har annonser där.
köpte mitt till 1000rr för 4200 inkl allt. rs5 kolfiber med kona.. fick pris i sverige på 8900kr för samma
Jag hade turen o få en polare som åkte till staterna o köpa ett RS-5 Carbon slip-on till mig. Ink frakt till hans hotel 3400:-sek billigt
www.morepoweracing.com
Hmm.. Var in och kollade vad det skulle kosta att frakta hit.. Bara 62$
Haha känns FÖR billigt av någon anledning
(aldrig kan man uppskatta saker & ting )
Så länge man inte åker på tull och moms så är det lugnt. Fast även om man nu gör det så är det alltid billigare i väst Passa på medan dollarn står så lågt. Köpte Gatorz-brillor för 8k.. sparade nästan lika mycket mot om jag köpt dom här hemma
Ready for race, finns bilder och sånt under piteå tråden (norrlands forumet).
Skivor har jag redan, undrar bara om fälgarna är samma..
:
säger bara ebayHmm.. Var in och kollade vad det skulle kosta att frakta hit.. Bara 62$
Haha känns FÖR billigt av någon anledning
(aldrig kan man uppskatta saker & ting )
Haha, det lär ju märkas sen, men å andra sidan så betalar man ju i förskott. Dumt om de ska kräva mig på pengar EFTER att jag fått grejjerna?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|