Jag har precis köpt och hämtat en CBR1000RR -06 (med 07:ans kåpor).
Efter ca 40 mils sträckkörning så står min nya hoj äntligen i garaget. Ovan som man är så känns det lite stelt i höftlederna men det var en sån fröjd att köra hojjen så det var först när man klev av som "träsmaken" slog till.
Förutom kåpor, stålspunna bromsslangar samt fotpinnarna (rejsväxlad) så är den original (det blev ett "kärringstopp" på vägen hem när jag vid ett rödljus försökte starta på "6:an"...).
Jag har massor med frågor men tänkte börja med att läsa denna tråd från start. Gissar att de flesta frågorna redan är besvarade...
Eftersom jag inte har några egna bilder än så lånar jag denna (jag låter logga sitta kvar som referens men om det är emot forumreglerna så skrik till så tar jag bort den igen!)
C U
/ 640K
Efter ca 40 mils sträckkörning så står min nya hoj äntligen i garaget. Ovan som man är så känns det lite stelt i höftlederna men det var en sån fröjd att köra hojjen så det var först när man klev av som "träsmaken" slog till.
Förutom kåpor, stålspunna bromsslangar samt fotpinnarna (rejsväxlad) så är den original (det blev ett "kärringstopp" på vägen hem när jag vid ett rödljus försökte starta på "6:an"...).
Jag har massor med frågor men tänkte börja med att läsa denna tråd från start. Gissar att de flesta frågorna redan är besvarade...
Eftersom jag inte har några egna bilder än så lånar jag denna (jag låter logga sitta kvar som referens men om det är emot forumreglerna så skrik till så tar jag bort den igen!)
C U
/ 640K
Bifogat
Last edited: