Precis laddat ner en manual i PDF form till en -96a men jag antar att med små skillnader e det mer eller mindre samma skit som min -93a? Sån´t som EVAP,vaccum styrd kran osv skiljer ju helt klart,men e där annat mer "allvarligt" som diffar?
Varit ute å åkt en bit idag å kan bara konstatera att jag e så jävla nöjd i ljuset av hur gammal hojen ändå e så de e helt löjligt. Framför allt synkningen gjorde att den nu e så snäll så det liknar ju ingen sort. 6;an å 1200rpm med skjuts...inte ett hickande en gång. Den bara går liksom.
Lurat en del på det med luftburksmodden det skrivits om en del tidigare å tråden...å 10 miljoner flugor kan inte ha fel antar jag så det får väl blir en omgång 135;or i vart fall samt höjning av nålarna med 1 bricka. Grejen e att det i nuläget redan sitter 130;or i den iom Devil helsystemet så det jag grunnar på e om man skulle våga sig på ett lite hack större munstycken ändå?
Typ 137 alt 140?
Missförstå mig inte för jag tycker den går skittrevligt i alla ändar...men gratis e gott va...
Kamkedja va det...helt klart. Den mer eller mindre tystnar helt efter att maskin kommit upp fullständigt i temp efter ngr mil,men vis av erfarenhet vet jag med mig att det bara e korkat att vänta med det jobbet. Kollade Lelles å de vill ha 900 för en kedja. Inte världens ände,men finns det billigare nånstans e det naturligtvis bra..
Bytas skall den oavsett för den e så kronslut att det knappt e humor en gång.
Men återigen. E så JÄVLA nöjd med denna moppen att det e helt sjukt.