205 hk – BMW
196 hk – Kawasaki (-9 hk)
181 hk – MV Agusta (-24 hk)
180 hk – Honda (-25 hk)
180 hk – Suzuki (-25 hk)
177 hk – KTM (-28 hk)
177 hk – Yamaha (-28 hk)
hojar från Sporthojen #3 2010 andra hojar, annan bromsbänk, samma bana
192 hk – BMW ProMedelSnabbasteVarv 2:03,133 Freddy P 1:59,927 SnabbastFör7Förare
177 hk – Kawasaki (-15 hk) ProMedelSnabbasteVarv 2:05,373 Freddy P 2:01,570
176 hk – MV Agusta (-16 hk) ProMedelSnabbasteVarv 2:04,726 Freddy P 2:01,944 SFör2Förare
175 hk – Honda (-17 hk) ProMedelSnabbasteVarv 2:05,257 Freddy P 2:02,156 SnabbastFör1Förare
162 hk – Suzuki (-30 hk) Pro Medel Snabbaste varv 2:04,816 Freddy P 2:01,841
171 hk – KTM (-21 hk) ProMedelSnabbasteVarv 2:04,682 Freddy P 2:01,620 SnabbastFör1Förare
173 hk – Yamaha (-19 hk) ProMedelSnabbasteVarv 2:06,516 Freddy P 2:04,644
176 hk - Aprilia RSV4 F (-16 hk) ProMedelSnabbasteVarv 2:04,415 Freddy P 2:02,501 SFör4Förare
169 hk - Ducati 1198 S Corse (-23 hk) PMedelSnabbasteV 2:04,785 Freddy P 2:01,542
Inte samma hojar 2011. Som 2010. Det jag reflekterade över när jag läste sporthojen #3 var att
Suzukin var den hoj förarna klagade mest på. Trots det hade Suzukin lägsta medelvarvtid av 4 Japs
R-1 var näst snabbast (efter BMWn) på långa rakan. Trots det högsta varvtid av alla hojarna.
Freddy P proffsförare (resten MC-journalister?) var snabbast på BMW precis som 6 andra förare.
Sin näst bästa varvtid hade han på Ducatin !
Ducatin som hade lägst uppmätt motoreffekt av alla hojarna !