Izah
Tant Rosa
SnyggaRE tjejer kör Honda CBR...
Tack!!! Äntligen fick liten trind tant tillhöra den kategorin......
SnyggaRE tjejer kör Honda CBR...
Gott, fortsätt så, låt honom fortsätta styra ditt liv Akta dig, han kanske äter mat också!Mitt ex har en sån så det är INTE aktuellt.. Men visst är dom snygga. Ska nog dit på lördagen så får kolla runt då.
Dom gör ju tyvärr det ett tag efteråt, i dom flesta fall.. =(Gott, fortsätt så, låt honom fortsätta styra ditt liv Akta dig, han kanske äter mat också!
Om du är så torsk på CBR, varför köper du då inte en sån?
Klart!!! =)Tack!!! Äntligen fick liten trind tant tillhöra den kategorin......
Vad säger ni? Hittade en gammal tråd men vad hände sen?
Är den bra/dålig/ok? Hur står det till med reservdelar och vem/vilka tar emot för service etc? Verkade va en massa småstrul med el tec.
Den jag är intresserad av är naturligvis GT 650 R.
Pam
Det var jag som tipsade Pam om hyosung har man en budget på 30.000 och köpa en helkåpshoj som som inte får kosta mer än ca 4000 kr i helförsäkring när man precis har fått mckort finns det ju tyvärr inte så mycket att välja på har två jag känner som kört ca 1500 mil på sina hyosung och dom verkar funka och tycker dom är betydligt trevligare än att sätta sig på cbr 600 från 98 på 3000 mil, min egna budget är 250.000:- så det blir en 1199 Panigale S tror jag
Varför åker du inte hyosung själv? Och man åka hyosung så bör man var skruvarkunnig och det borde du kollat om Pam är.Det var jag som tipsade Pam om hyosung har man en budget på 30.000 och köpa en helkåpshoj som som inte får kosta mer än ca 4000 kr i helförsäkring när man precis har fått mckort finns det ju tyvärr inte så mycket att välja på har två jag känner som kört ca 1500 mil på sina hyosung och dom verkar funka och tycker dom är betydligt trevligare än att sätta sig på cbr 600 från 98 på 3000 mil, min egna budget är 250.000:- så det blir en 1199 Panigale S tror jag
Jag tror inte alls att dom är så dåliga, jag såg någon i tråden som tvärsäkert sa "det är skit" men har den personen ägt en?
Precis, ska påminna om Suzuki SV650 men Hyosung har stoppat in många egna motordelar samt elsystem som gett upphov till en del egendomliga motorras och elfel på relativt nya hojar.Billig hoj brukar även ge upphov till dyra reservdelar.Hyosung byggde ju tidigare Suzuki motorcyklar på licens men bestämde sig slutligen för att ge det ett eget försök med blandad framgång.
Mer info i ämnet : http://www.soundrider.com/archive/bikes/hyosung_gt650r.htm
Och du har en cbr nånting..är det bättre??220kg torrvikt, dvs 237kg med bränsle. Det är väll som en uråldrig CBR 1000F med 136hk?
Stålchassi istället för alu t.ex. Hur är egentligen körupplevelsen jämfört med en gammal klassiker? (pre 92 för försäkringen)
Och du har en cbr nånting..är det bättre??
Jag har inte själv kört Hyosung så kan inte uttala mig, men körde en cbr från 98 och det värsta skrotet jag kört hade inte vågat gasa upp den i över 160 om den nu gick så fort. Så jag sa inte att man skulle köpa en hyosung bara att man skulle provköra en sådan, tycker ju själv att 6oo är överprisade hade ju hellre köpt en R1 eller en Gixxer 1000 för 30.000:- men har man fått körkort för någon månad sen och vill betala låg försäkring så är det nog kört.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|