Idag är jag förbannad därför att...

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Hantverkare. :mad:
Hur fan verkar det som en bra idé att när strömmen går när man trycker i sin kabel i ett uttag, byter till nästa och strömmen går där med, för att sedan byta HUS och sätta i kabeln där med, och så går strömmen där med...
Två olika kretsar kan jag väl tänka mig att man kan kortsluta, men en tredje efter de två första? Ja, det låter ju som en jävligt bra idé. Jävla stolpskott.
För att komma hem till ett hus utan ström, och därför utan värme, ett garage utan ström och ett motorvärmaruttag som vägrar att hoppa till liv igen, det var precis vad jag ville ha när jag kom hem från jobbet idag. Tack så in i helvete. :4skrika
För att stå och felsöka ett jävla proppskåp är vad jag vill ha för mig efter en dålig natts sömn, 9 timmars arbetsdag och två jävla timmars pendling.:machinegu:machinegu:machinegu

Här :)

giphy.gif

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Hantverkare. :mad:
Hur fan verkar det som en bra idé att när strömmen går när man trycker i sin kabel i ett uttag, byter till nästa och strömmen går där med, för att sedan byta HUS och sätta i kabeln där med, och så går strömmen där med...
Två olika kretsar kan jag väl tänka mig att man kan kortsluta, men en tredje efter de två första? Ja, det låter ju som en jävligt bra idé. Jävla stolpskott.
För att komma hem till ett hus utan ström, och därför utan värme, ett garage utan ström och ett motorvärmaruttag som vägrar att hoppa till liv igen, det var precis vad jag ville ha när jag kom hem från jobbet idag. Tack så in i helvete. :4skrika
För att stå och felsöka ett jävla proppskåp är vad jag vill ha för mig efter en dålig natts sömn, 9 timmars arbetsdag och två jävla timmars pendling.:machinegu:machinegu:machinegu

Enköping - Sveriges närmaste stad

:rofl

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Var på bio igår.
I vanlig ordning visas det filmreklam innan huvudfilmen startar.
Den här gången visades för nästa rulle i Divergent-serien. En filmserie jag varken hatar eller älskar, tycker såna filmer kan va rätt sköna att kolla när man inte har nåt för sej.

Men måste dom verkligen visa hela jävla handlingen i filmreklamen?!?!?!!
Nu vet jag precis alla avgörande händelser i nästa film. Totalt förstörd och ingen större mening att se den längre.

Tycker tyvärr det är så i de flesta filmreklamer nuförtiden.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Var på bio igår.
Den här gången visades för nästa rulle i Divergent-serien. En filmserie jag varken hatar eller älskar, tycker såna filmer kan va rätt sköna att kolla när man inte har nåt för sej.

Nu vet jag precis alla avgörande händelser i nästa film. Totalt förstörd och ingen större mening att se den längre.

Jag kollar aldrig på trailers.
Håller för ögon och öron när dom visas.

Förstår inte varför folk vill se dom bästa delarna av filmen innan.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Samma skrot o korn här, ni vet förr när det fanns lösa filmer i plast o grejjer så läste jag nästan aldrig på baksidan mer än ev. genre/pron/akttion etc..

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Var på bio igår.

Så har det varit sålänge jag kan minnas filmtrailers, så typ... Nån gång på 90-talet när jag började se vuxenfilmer istället för tecknat. :hihi

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Samma skrot o korn här, ni vet förr när det fanns lösa filmer i plast o grejjer så läste jag nästan aldrig på baksidan mer än ev. genre/pron/akttion etc..

Jag lärde mig det av en granne jag hade när jag bodde i Göteborg.
Han lärde mig förövrigt att tycka om Oliver med vilket jag hatat av hela mitt hjärta fram till dess.
:)

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Jag lärde mig det av en granne jag hade när jag bodde i Göteborg.
Han lärde mig förövrigt att tycka om Oliver med vilket jag hatat av hela mitt hjärta fram till dess.
:)

Twist? :va

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
För att fruntimmer antingen verkar vara jävligt fega eller också jävligt förtjusta i dubbelspel.. Sen finns det de som gillar både och också, och en sån skulle jag nödvändigtvis tramsa med i flera år.. Förbannat!:(:mad:

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Jag vill åka motorcykel på sommaren och fixa till dem på vintern..Inte repa onödiga fel på bilar.
Nu har hustrun lyckats med att:

1. Kvaddat bakre stötfångaren på sin bil.. Hellackerad sån, förstås. Dyrt..byte+lack
2. Bucklat till höger bakskärm på SIN bil mot bakskärmen MIN nyinköpta småbil. Plåtknack och lackering av TVÅ bilar av nöden.
3. Upptäckte idag att hon nu också varit på FRAMskärmen på lillbilen. Plåtknack (en hel del + lack av hela skärmen nödv)

P 2+3 hände på tomten...:huvet
En del borde f-nimej inte ha körkort..

Gissa EN gång vem hon skyller på:va

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag vill åka motorcykel på sommaren och fixa till dem på vintern..Inte repa onödiga fel på bilar.
Nu har hustrun lyckats med att:

1. Kvaddat bakre stötfångaren på sin bil.. Hellackerad sån, förstås. Dyrt..byte+lack
2. Bucklat till höger bakskärm på SIN bil mot bakskärmen MIN nyinköpta småbil. Plåtknack och lackering av TVÅ bilar av nöden.
3. Upptäckte idag att hon nu också varit på FRAMskärmen på lillbilen. Plåtknack (en hel del + lack av hela skärmen nödv)

P 2+3 hände på tomten...:huvet
En del borde f-nimej inte ha körkort..

Gissa EN gång vem hon skyller på:va

Varför laga hennes bil? Låt henne köra omkring i ett russin....

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Varför laga hennes bil? Låt henne köra omkring i ett russin....

+1.
Jag hade inte lagat hennes bil.

Inte om personen verkar så ignorant att den krockar om och om igen.

Och sen skyller på DIG....

Last edited:
Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS