ApriliaChrille
Ny medlem
Klockan är 20 i 3 och jag kan inte sova. Hade precis somnat vid 11 snåret när frugan kommer och lägger sig och börjar babbla om en massa ointressant skit. Sen är det kört. Tack för den.
Man hittar inte ens galopperande hypokondri med magnetresonanstomografi ju.Magnetisk resonanstomografi (MRT på svenska, Magnetic resonance imaging eller MRI på engelska)
Innefattar ingen röntgenstrålning.
(vart fan är :mavve smileyn?)
Jag har i många år dragits med migränhuvudvärk, ibland bättre ett långt tag, ibland ihållande nästan varje dag i flera veckor.
Jag gjorde en MRI av skallen av helt andra orsaker och fick det putslustiga svaret att jaha, nu har vi kollat i din skalle, men vi hittar absolut ingenting, höhö...
Grannarnas kattjävel har skitit i trapphuset IGEN! Luktar extremt vidrigt, och inte lär de ju städa upp efter den denna gången heller...
Grannarnas kattjävel har skitit i trapphuset IGEN! Luktar extremt vidrigt, och inte lär de ju städa upp efter den denna gången heller...
Skriv en arg lapp och sätt upp i trapphuset.
(Obs ironi!)
Varför inte bara gå dit och knacka på och tala om för dom att katten bajat o be dom städa. Ska det vara så svårt.
Därför att jag inte _vet_ vems katten är, eller vilken lägenhet de bor i?
Och känner de sig inte manade att städa upp själva när de kliver över skiten på väg in och ut, lär det ju inte vara någon enkel och eller trevlig övertalning att få dem att görat sen heller.
Men du har väl rätt, någon måste ju görat...
Säker på att det ens är någon av dina grannars katt?
Det är ju synd om katten som är instängd när den är bajsnödig, släpp ut den istället så blir den nog glad.Eftersom samma katt är instängd i trapphuset med en hög bajs mest hela tiden så skapligt.
Det kan ju vara ett av grannhusen också för kunnandets skull, det _måste_ inte vara just mitt hus. Men någonstans i hyreskomplexet bor den ju helt klart. Är "rätt" säker på veskatt det är, men kanske inte riktigt säker nog för att gå dit och gapa på dem.
Det är ju synd om katten som är instängd när den är bajsnödig, släpp ut den istället så blir den nog glad.
Eller adoptera den.
Eftersom samma katt är instängd i trapphuset med en hög bajs mest hela tiden så skapligt.
Det kan ju vara ett av grannhusen också för kunnandets skull, det _måste_ inte vara just mitt hus. Men någonstans i hyreskomplexet bor den ju helt klart. Är "rätt" säker på veskatt det är, men kanske inte riktigt säker nog för att gå dit och gapa på dem.
Vem sa nåt om att gapa?
Ebay.
Beställde en dekal till Abarth:en i svart med vita bokstäver från Italien.
Betonade svart (nero) och vita (bianco) men fick givetvis en blå.
Ebay.
Beställde en dekal till Abarth:en i svart med vita bokstäver från Italien.
Betonade svart (nero) och vita (bianco) men fick givetvis en blå.
Jo jag har varit i Italien, dom tar allt med los clackos sparkos.....Den blå låg närmst
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|