Jaha... och vem tror du får veta att han lever om jag INTE fixar bilen???
Jag tycker definitivt att Sverige ska börja dra in medborgarskap för brott när brottslingen är invandrad. Det är jävligt dags, och vi har tillräckligt med rövhattar till att börja med, vi behöver inte importera ännu fler.
"Skadeanmälan"?Skadeanmälan? Drama!
Efter incidenten i Norrland och dess efterspel börjar man undra vad som krävs för att en utvisning skall gå igenom.
Vansinnigt.
Ja. Man kan fan undra.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21951289.ab
Mannen i det här fallet, är en Syrian som inte har medborgarskap. Dömd för flera knivöverfall.
Åklagaren yrkade på utvisning när han försökte mörda sin föredetta för att hon inte vill konvertera till Islam efter att ha blivit gravid.
Utvisningsyrkandet ogillades dock.
Vid den tidpunkten hade barnet kommit, och han ansågs ha anknytning till SV, iom barnet.
Aftonbladet tycker säkert att det är rasistiskt att trycka det, för inte ett ord om det är med.
Efter incidenten i Norrland och dess efterspel börjar man undra vad som krävs för att en utvisning skall gå igenom.
Vansinnigt.
"Skadeanmälan"?
Skojar du?
Den enda bil jag haft helförs har varit en ny husbil (nu såld), sen decennier tillbaka enbart haft halvförsäkrat..
Lönat sig? Absolut...
Inte en skada på någon mc har heller betalts av fb.. Lönat sig? Absolut.
Jaha... och vem tror du får veta att han lever om jag INTE fixar bilen???
"Skadeanmälan"?
Skojar du?
Den enda bil jag haft helförs har varit en ny husbil (nu såld), sen decennier tillbaka enbart haft halvförsäkrat..
Lönat sig? Absolut...
Inte en skada på någon mc har heller betalts av fb.. Lönat sig? Absolut.
För att folk tydligen aldrig bara kan vara ärliga. Tydligen förbannat svårt att säga vad man egentligen tycker och tänker.
Är ju drygt. Bättre att hålla käft och knyta näven i fickan!
För att huvudvärken från helvetet vägrar släppa
I snart en månad har jag haft svinont i huvudet mer eller mindre hela tiden. Balanssinnet verkar vara så där, blir lite småsnurrig ibland och det känns som att blodtrycket ökar/minskar alldeles för mycket.
Jag gick till vårdcentralen för att göra massa tester men allt såg bra ut och jag skulle komma tillbaka om det inte gav med sig inom en vecka eller två.
Börjar tröttna på att käka ipren när det knappt hjälper.
För att huvudvärken från helvetet vägrar släppa
I snart en månad har jag haft svinont i huvudet mer eller mindre hela tiden. Balanssinnet verkar vara så där, blir lite småsnurrig ibland och det känns som att blodtrycket ökar/minskar alldeles för mycket.
Jag gick till vårdcentralen för att göra massa tester men allt såg bra ut och jag skulle komma tillbaka om det inte gav med sig inom en vecka eller två.
Börjar tröttna på att käka ipren när det knappt hjälper.
Borde inte du in på magnetröntgen?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |