Japp, så är det.Folk e dum i hela jävla huvet!!
Har man det i åtanke när man ger sig ut på vägarna så har man lite större chans att överleva.
Japp, så är det.Folk e dum i hela jävla huvet!!
Japp, så är det.
Har man det i åtanke när man ger sig ut på vägarna så har man lite större chans att överleva.
Gillar du inte judar?
Hur tänker du nu? Handlar väl mer om partiskhet ifråga om vem som tillåts sprida propaganda, som jag ser det. Undrar hur Margot hade ställt sig, iaf off the record. Nä, jag undrar inte, jag förutsätter.
Ironin framgick kanske inte, eller uppenbarligen. Det va på skoj
Gillar du inte judar?
Var i Italien i oktober och hyrde bil i 3 dagar.
Nu har Hertz dragit 2*400 kr för adminstrationsavgift för trafikbrott(?) jag gjort i Italien.
Oklart vad men har troligen kört i nån förbjuden zon i Florens.
Nu inväntar jag böter på från italienska staten... Bör man betala?
Om folk skulle vara medvetna att hundägaren går fri och att den som kör bilen åker dit vid kollision så skulle dom lätta på gasen.Det intressanta i detta läge är att folk knappt lättar på högerfoten
Var ska dom?
Vad i deras liv är så viktigt?
Hur bråttom kan det vara?
Är det värt att människor/djur kommer till skada för att man inte ska behöva minska sin restid med kanske 30 sek?
Folk e dum i hela jävla huvet!!
Om folk skulle vara medvetna att hundägaren går fri och att den som kör bilen åker dit vid kollision så skulle dom lätta på gasen.
Nu tror dom att hundägaren får skylla sig själv och betala för att deras hund smitit.
En arbetskamrat fick själv stå för allt när han körde på en hundÄr du säker på de där?
Jag har fått det förklarat för mig att om våra kräk drar och någon krockar med ett eller flera kräk är det "mitt"'fel och vi får ersätta.
Om folk skulle vara medvetna att hundägaren går fri och att den som kör bilen åker dit vid kollision så skulle dom lätta på gasen.
Nu tror dom att hundägaren får skylla sig själv och betala för att deras hund smitit.
Är du säker på de där?
Jag har fått det förklarat för mig att om våra kräk drar och någon krockar med ett eller flera kräk är det "mitt"'fel och vi får ersätta.
Beror på situation. I de flesta fall är det hundägaren som är ansvarig, för att man har strikt hundägaransvar, lyckas hunden springa ut på en väg är det ju oftast hundägaren som har brist i sin tillsyn. Då blir den även ersättningsskyldig till eventuella skador på bilen. Men det kan finnas fall då bilföraren kan bli skyldig också, om den bedöms varit vårdslös i trafiken (t.ex kört på hunden vid ett övergångsställe).
Margot Wallström
Jag har en kompis i Israel...
http://blogs.timesofisrael.com/new-...edish-foreign-minister-says-something-stupid/
Jag hade tänkt åka dit och hälsa på, men jag tror jag skippar det.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|