Lättare att räkna dagarna man INTE är förbannad.....
Regn!! . Jobbat ute hela vintern. Kan ge mig fan på att det kommer nån o ska ha nån totalinnerenovering så fort solen kommer fram!
Mm men det kostar mer.
Nej, vi sitter på ett abbonemang som har två mätare.
Den tredje mätaren, ute till ladorna, är det Svenska Skog som betalar för.
Inte kul och bara 2,5år...
Tog bort min hund den 13 januari. Hon blev 8,5år och var njursjuk sista 2åren.
När hon inte hade lust att hänga med och jaga mera så blev beslutet lite lättare. Hon kissade inne antal ggr per dygn, kräktes ofta på kvällarna(sista 2v) för att hon mådde så dåligt.
Saknar henne fortfarande.
Ja dessa fyrbenta vänner tenderar till att bli ens barn..
Två mastiffer 2014
En bulldog 7/2 2015
Och midha nu 11/2..
Hon hade lite problem med andningen och skulle fått problem med andningen. Därför valde vi att operera henne. Men egentligen skulle vi fått hem henne igår men sen gick de fort. Lunginflammation, hög feber efter en operation är tufft är för den största fightern ja känt. Hon var min bästa vän, min tjej, försökte göra allt för henne och nu finns hon inte mer. Det är jävligt tungt just nu, min sambo mår skit..
Köp inte någon bulldog. Spelar ingen roll hur söta och Goa dem än är. De är förstörda. 60-70 000 kommer detta kosta oss och då får vi hem våran bebis i en una. Fruktansvärt!
Ursäkta ventileringen här på sh. Men jag är förbannad och ledsen.
Beklagar.
Alltid jobbigt, men extra trist när det är pga dålig avel.
Avlivade min hund i augusti, men han blev i alla fall nästan 15 år och hann bli både döv och senil.
och hann bli både döv och senil.
Och hur kommer det sig då att en fas går på din mätare? Borde ju inte vara någon last alls hos dej.
Varmvattenberedare, spis, diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare och hälften av alla element går på den fasen. Känner man till en Micro och en 2kw värmefläkt samtidigt som alla de prylarna går för fullt så blev det visst för mycket.
När du byter huvudsäkring till huset så ska du lossa minst två och sen skruva på dom samtidigt.
Det vill säga en säkring i varje hand.
Fick lära mig det när vi bytte elmätare då en vattenpump hade startat baklänges med ganska dåligt resultat.
Haha, ursäkta att man garvar men det lät som du skrev det där som om det vore målet med att leva
"Man har inte levt livet på riktigt förens man hunnit bli både döv och senil!"
(och jag tror jag håller med dig!)
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar