SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nåjo.Visst har du småbarn?
Hemma har det varit sjukstuga majoriteten av veckorna sedan långt innan jul i fjol. Förskolan är ju att likställa med biologiska stridsmedel. Det var inte Försvarsmakten som behövdes på Gotland, ställ dit ett gäng förskolor så sänker man angripare så fort de satt sin fot där. ?
Själv är man förbannad på att bakrutan på bilen är sprucken. Räckte inte med bärgning, stulna sommardäck, besiktningsanmärkningar och stor service. Närå, vi smackar på med en glasskada också! ? Plus att klockan 15 har jag varit vaken i 13 timmar, gått 11000 steg med barnvagnen och barnet sover inte. Har lite motvind i tillvaron nu...
Jag har snarare haft problemet att dafis skickar hem sonen "sjuk" tillsynes helt utan orsak.
En gäsp = corona, pest, aids, ta hem honom!
Nu var han ju faktiskt sjuk på riktigt den här veckan så var och tog corona prov åt honom här, till skillnad från ungens mor så tycker jag inte att det är så farligt att vara hemma med honom, men självklart så prickar han ju exakt rätt dag att piggna till när jag går i feber och känner mig som överkörd av ett godståg. Brukar normalt sett klara mig fast de andra är sjuka, men denna var fan inte att leka med.