Idag är jag förbannad därför att...

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Fan vad alla e sjuka är ni vaxade?
Nyårs baksmällan e över men minnena efter 24, 00 är fortfarande borta? men ingen. Är kränkt o ingen låter bli att svara när man smsar? krossade tummen värker inte längre och det är långhelg.

Bruteforce 750, n skall ut i snön o gå på tvären med 4hjulspinn i morgon?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fan vad alla e sjuka är ni vaxade?
Nyårs baksmällan e över men minnena efter 24, 00 är fortfarande borta? men ingen. Är kränkt o ingen låter bli att svara när man smsar? krossade tummen värker inte längre och det är långhelg.

Bruteforce 750, n skall ut i snön o gå på tvären med 4hjulspinn i morgon?
Näpp, hårig.

Raderad medlem 51742

Guest
UPS

Hade betalt 600 spänn extra för expressfrakt för att hinna få ett paket innan helgen. Är hemma och väntar på leveransen och ser UPS-bilen åka förbi på stora vägen utanför. Ett par minuter senare får jag avisering om misslyckat leveransförsök ?

Efter mycket om och men lyckas jag hitta telefonnumret till UPS. Den jag pratade skrattade bara när jag berättade att jag såg bilen köra förbi och meddelade då att jag får ett nytt leveransförsök på måndag. Svarade att det inte var acceptabelt. Nu verkar det som att jag i bästa fall får köra ett par mil för att kunna hämta paketet på ett utlämningsställe i eftermiddag då de ”har skapat ett ärende”.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Flyg inte med Ryanair, jag blev precis luggad på 1300 kr(2 personer) för att jag inte checkat in online 2 timmar i förväg.

Min resväska är benägen att gå sönder på den här resan...
Det finns inga misstag som sitter bättre än dom som kostar .....
Jag hoppas i varje fall det för egen del.

sportbilsentusi

Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Gick med
14 Oct 2015
Hoj
Honda CB1000RA, LeoVince, decat -09
Jag ser den ofta, jag identifierar mig mer och mer med mjölkpallens ägare, fast i mitt fall har det varit brevlådan som tagit stryk
Ja, jag fick min brevlåda nerkörd.
Har inte köpt en ny, då den kostar skortan och ska grävas ned med påplatsgjuten betongfundament (är en markstående) och antagligen blir nerkörd den med. Troligen av Postnord.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Lyckades dra omkull min flång nya gamingskärm som jag inte ens haft i en vecka. Givetvis gick den sönder :mad: :gråta Hoppas hemförsäkringens allrisk täcker...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Köp en till likadan och ta en försäkring på den :argpådato
Förhoppningsvis går det på hemförsäkringen, har drulle/allrisk som jag aldrig nyttjat så vore ju fan om de skulle sätta sig på tvären nu. Men ändå, jävla drygt på en knappt vecka gammal skärm :( Men ja, kanske ska teckna försäkring på den nya skärmen oavsett, de är ju bevisligen ömtåliga... :gnissla Det är ju fan ändå, kört gaminglaptop i hela mitt liv och aldrig skadat en skärm. Byter upp mig till stationär rigg och sabbar skärmen på en vecka. Så jävla typiskt :huvet

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Ymnigt snöfall i form av puder övergick mer och mer i underkylt regn. Inte kul att vara ute och köra bil.
Full värme på rutan och torkarna på max. Var femte kilometer var man ändå tvungen att gå ut och skrapa isen från både rutan och torkarna.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Förhoppningsvis går det på hemförsäkringen, har drulle/allrisk som jag aldrig nyttjat så vore ju fan om de skulle sätta sig på tvären nu. Men ändå, jävla drygt på en knappt vecka gammal skärm :( Men ja, kanske ska teckna försäkring på den nya skärmen oavsett, de är ju bevisligen ömtåliga... :gnissla Det är ju fan ändå, kört gaminglaptop i hela mitt liv och aldrig skadat en skärm. Byter upp mig till stationär rigg och sabbar skärmen på en vecka. Så jävla typiskt :huvet
Du har kollat #å det inte ingår ett års försäkring på skärmen?

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
Triumph 800xc -11
Folk på Blocket är ju dum i huvudet.
Satte in en säljes annons på en skoter men lämnade även ett alternativ att jag kan byta mot en skoter som är drygt dubbelt så dyr om någon vill byta och få lite pengar i hand.

Det skriver nu hur många som helst och vill byta in ännu äldre skotrar än den jag har..... dessutom måste jag tydligen argumentera varför jag inte vill byta till en äldre skoter.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Folk på Blocket är ju dum i huvudet.
Satte in en säljes annons på en skoter men lämnade även ett alternativ att jag kan byta mot en skoter som är drygt dubbelt så dyr om någon vill byta och få lite pengar i hand.

Det skriver nu hur många som helst och vill byta in ännu äldre skotrar än den jag har..... dessutom måste jag tydligen argumentera varför jag inte vill byta till en äldre skoter.

Det finns ett skämt om att oavsett vad man säljer, och oavsett att man har skrivit "Inga byten" så kommer man att erjudas en Ford Scorpio, en farmartank och en skopa med lilla BM fästet.

Det skämtet gisk så långt att någon skrev det i säljesannonsen "Inte intresserad aven Ford Scorpio, en farmartank och en skopa med lilla BM fästet"

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år