L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Algoritmen som styr graderingen av inlägg på Twitter sänker det som handlar om "Ukraine crisis".
Fast någon måste ju ta och värma upp skiten, vårjäveln är ju inte att lita på?Lastbilschaufförer som som pissar på lagen om tomgångskörning Häromdagen stod här tydligen en och lät den gå på tomgång i en timme enligt grannen. Hela landskapet luktade diesel.
Halvtrasig luftkompressor och fick inte upp bromstrycket på 5 minuter........Lastbilschaufförer som som pissar på lagen om tomgångskörning Häromdagen stod här tydligen en och lät den gå på tomgång i en timme enligt grannen. Hela landskapet luktade diesel.
Du skall vara glad över att du har en stabilt byggd träskalle som bara läcker lite grann, det blir bra så småningom.Råkade ut för ett sjukdomsfall i helgen, som resulterade i att jag tuppade av på stående fot, slog i huvudet i något hårt på vägen ner.
Blev två dygn på sjukan och ett gäng stygn i pannan.
Kroppen är mörbultad, men det värsta är nog hur man reagerar psykiskt. Är plötsligt så jääävla bitter på precis allt, svårt att hitta någon mening i något.
Junior är med mamma till svärföräldrarna i Finland, så lallar runt i min ensamhet och tycker att allt är mörkt.
Vågar inte fara och träna med nysydd skalle.
Det går väl över med tid, men nu fyfan är allt bara piss.
Ja, fick skiten magnetskannad, men de hittade inget...Du skall vara glad över att du har en stabilt byggd träskalle som bara läcker lite grann, det blir bra så småningom.
Men solen skiner på holmen idag i alla fall var ju riktigt skönt väder. Några roliga flaskor från Alko borgar för att även kvällen kan bli helt okRåkade ut för ett sjukdomsfall i helgen, som resulterade i att jag tuppade av på stående fot, slog i huvudet i något hårt på vägen ner.
Blev två dygn på sjukan och ett gäng stygn i pannan.
Kroppen är mörbultad, men det värsta är nog hur man reagerar psykiskt. Är plötsligt så jääävla bitter på precis allt, svårt att hitta någon mening i något.
Junior är med mamma till svärföräldrarna i Finland, så lallar runt i min ensamhet och tycker att allt är mörkt.
Vågar inte fara och träna med nysydd skalle.
Det går väl över med tid, men nu fyfan är allt bara piss.
Det är ypperligt! Det var samma här och då blir ju slutsatsen att man har inget man kan skada. Likväl sa de att "du ska nog inte slå i skallen fler gånger". Vadådå, tänker man medan det ekar när tanken studsar runt mot insidan av kraniet...Ja, fick skiten magnetskannad, men de hittade inget...
April fool month!Helvete o satans jävlar,, sitter o tittar ut när det snöar ymnigt igen, vad är det frågan om???????
Ja men Greta säger ju att det är varmt som satan o jorden går under i värmen..April fool month!
Det är jävligt sällan de hittar några magneter. Krya på dig.
Tur att titanen i skelettstrukturen inte är magnetisk.Om han hade haft en inopererad så skulle dom ha hittat/avlägsnat den väldigt snabbt i alla fall.
Starta om?Asså ere nån såmm kan jelpa mej me min ajpon, fon, ipHone?
Jag synkade dems med musik från makken, asså makCboK, tysen låtar typ och när den va klar efter nån timme så haden den FAN monterat fel albumbild på en MASSA låtar å när jag försökte synka om hela skiten så svarar fanstyget "du har ju redan synkat ditt musikbibliotek, ditt jävla pucko" !!!!111111one one
Fan jör ja nurå?
ARG insenndare.......
Genomfört men ingen skillnad. Stör ju bara när jag tittar på luren, inte när jag lyssnar så.....Starta om?
Skaka den lite dåGenomfört men ingen skillnad. Stör ju bara när jag tittar på luren, inte när jag lyssnar så.....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|