Idag är jag förbannad därför att...

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Det är söndag och + 20 grader och jag hör inte en enda hoj, ut å ååk !!! :finger
Jag bor nära hoj-välbesökta Torsångs cafe och det har allmänt hörts, och synts, väldigt lite hojar i år trots det fina vädret. 🤔
Enda gången jag sett fullt med hojar uppställda var någon Indian-klubb på besök.
Jag gör iaf mitt och hojpendlar till jobbet varje dag. 🏍️

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
-Du kan väl..
-Mm offroad jävla gräs/växtklippning.

3 spräckta skenben och brännässlor senare
20240605-133104.jpg

Fakkit
Photo-Funia-1717590371.gif

Vad drömmer ni om då en dag som denna?

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Folk som tycker att det är ok att skaffa barn i 70-årsåldern.
Folk som tar emot pengar av 70-åringar för att hjälpa dem få barn via surrogatmammor.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Folk som tycker att det är ok att skaffa barn i 70-årsåldern.
Folk som tar emot pengar av 70-åringar för att hjälpa dem få barn via surrogatmammor.
Hade de haft omdöme hade de skaffat ett husdjur, hund eller katt.
Man skaffar inte barn som om de vore en sak, dessutom tvillingar = mer jobb/merjobb.
Det borde stoppats för barnens skull. Hoppas de har det bra och varandra. (Det lilla men värdefulla reciproka pronominet.)

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
Kattf-n släpade in en mus i köket, den försvann blixtsnabbt in under diskmaskinen. Så nu är underskåp med sparklister urplockade/nerplockade och ihopsatt igen, musen låg bakom dropplådan som diskmaskinen står på - försvann som en avlöning genom ytterdörren när jag lyfte på lådan.
Nu är i alla fall köket kliniskt (ja, nästan) rent under alla skåp. Katten är portad på obestämd tid och själv dricker jag en extra stark GT
Slutet gott, allting gott...;)

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Kattf-n släpade in en mus i köket, den försvann blixtsnabbt in under diskmaskinen. Så nu är underskåp med sparklister urplockade/nerplockade och ihopsatt igen, musen låg bakom dropplådan som diskmaskinen står på - försvann som en avlöning genom ytterdörren när jag lyfte på lådan.
Nu är i alla fall köket kliniskt (ja, nästan) rent under alla skåp. Katten är portad på obestämd tid och själv dricker jag en extra stark GT
Slutet gott, allting gott...;)

För många år sedan när jag bodde hemma så öppnade morsan och släpper in katten men såg inte att den släpade med sig en ganska stor harunge som den på något vis lyckats fånga. Men den levde och blödande sprang runt inne på bottenvåningen med en stimmande käring och 2 hundar kan lova att det tog ett tag innan lyckats få ut den igen. Den vita köksinredning och ljusa golvet såg ut som om det spelats in en skräckfilm

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
För många år sedan när jag bodde hemma så öppnade morsan och släpper in katten men såg inte att den släpade med sig en ganska stor harunge som den på något vis lyckats fånga. Men den levde och blödande sprang runt inne på bottenvåningen med en stimmande käring och 2 hundar kan lova att det tog ett tag innan lyckats få ut den igen. Den vita köksinredning och ljusa golvet såg ut som om det spelats in en skräckfilm
Det värsta med möss o sork är att f-nskapen börjar stinka om man inte hittar dem i tid.......

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Byte bromsskivor och belägg bak på en -08 Peugeot.
Allt gick bra till det sista skulle ihop.
En tvärihoprostad glidbult.
Givetvis är ena skruven som håller skiten ochså fastrostad och någon tidigare har dragit torxgreppet runt.
Svetsa på en mutter, jadå, men ingen gas till MIGen.
Får köpa en jävligt stor svetstång i morgon eller vinkelslipa bort skallen, men det är så mycket skit vägen o vågar fan inte lossa ett bromsrör där.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Jaha...inte nog med att de ska ha en massa olja.
Blir ju förbannad och avundsjuk.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
#valfriåtervinningscentralvidgipsdeponin
Är det något det dräller av vid återvinningscentraler är det skruv och spik, finns redan på vägarna dit (och ifrån) och vid vartenda(?) bygge så ligger det ju skruv runtom idag.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC