powerjohan
Ogudaktig sporthojare
Bakfull som en gris. Nog en dålig ide' att sätta mig på hojen...Det är söndag och + 20 grader och jag hör inte en enda hoj, ut å ååk !!!
Bakfull som en gris. Nog en dålig ide' att sätta mig på hojen...Det är söndag och + 20 grader och jag hör inte en enda hoj, ut å ååk !!!
Jag bor nära hoj-välbesökta Torsångs cafe och det har allmänt hörts, och synts, väldigt lite hojar i år trots det fina vädret.Det är söndag och + 20 grader och jag hör inte en enda hoj, ut å ååk !!!
Fakkit
Vad drömmer ni om då en dag som denna?
Hade de haft omdöme hade de skaffat ett husdjur, hund eller katt.Folk som tycker att det är ok att skaffa barn i 70-årsåldern.
Folk som tar emot pengar av 70-åringar för att hjälpa dem få barn via surrogatmammor.
Dokument inifrån: Vi ska ha barn
Ett par som närmar sig 70 år bestämmer sig för att skaffa barn. De anlitar en svensk surrogatagentur - som mot betalning hjälper dem få tvillingar i USA. Men väl hemma i Sverige börjar problemen direkt. Surrogatagenturerna erbjuder en så kallad barngaranti, där kunderna kan vara helt säkra på...www.svtplay.se
Det pyser iaf inte när jag dragit ut den. En kort spik...Är det punka eller har spiken gått genom "nabben" enbart ? Bara att dra ut ?
Kattf-n släpade in en mus i köket, den försvann blixtsnabbt in under diskmaskinen. Så nu är underskåp med sparklister urplockade/nerplockade och ihopsatt igen, musen låg bakom dropplådan som diskmaskinen står på - försvann som en avlöning genom ytterdörren när jag lyfte på lådan.
Nu är i alla fall köket kliniskt (ja, nästan) rent under alla skåp. Katten är portad på obestämd tid och själv dricker jag en extra stark GT
Slutet gott, allting gott...
Det värsta med möss o sork är att f-nskapen börjar stinka om man inte hittar dem i tid.......För många år sedan när jag bodde hemma så öppnade morsan och släpper in katten men såg inte att den släpade med sig en ganska stor harunge som den på något vis lyckats fånga. Men den levde och blödande sprang runt inne på bottenvåningen med en stimmande käring och 2 hundar kan lova att det tog ett tag innan lyckats få ut den igen. Den vita köksinredning och ljusa golvet såg ut som om det spelats in en skräckfilm
Jodu, såna musar har man ju haft!Det värsta med möss o sork är att f-nskapen börjar stinka om man inte hittar dem i tid.......
#valfriåtervinningscentralvidgipsdeponin
Näpp. Inte sedan innan jag lade om till sommardäck.#valfriåtervinningscentralvidgipsdeponin
Övermogna?Jodu, såna musar har man ju haft!
Är det något det dräller av vid återvinningscentraler är det skruv och spik, finns redan på vägarna dit (och ifrån) och vid vartenda(?) bygge så ligger det ju skruv runtom idag.#valfriåtervinningscentralvidgipsdeponin
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|