Bästa jag kan komma med är "väl omsorgsfullt inpackade"....Infekterade...
Standard på gamla Peugeot. Eller gamla bilar generellt. Fick loss min genom att värma med gasbrännare och vrida med polygrip.Byte bromsskivor och belägg bak på en -08 Peugeot.
Allt gick bra till det sista skulle ihop.
En tvärihoprostad glidbult.
Givetvis är ena skruven som håller skiten ochså fastrostad och någon tidigare har dragit torxgreppet runt.
Svetsa på en mutter, jadå, men ingen gas till MIGen.
Får köpa en jävligt stor svetstång i morgon eller vinkelslipa bort skallen, men det är så mycket skit vägen o vågar fan inte lossa ett bromsrör där.
Jo där har man varit många gånger... Det borde vara tvång på att lossa och smörja, samt regelbundet byta glidbultar och allt som har med bromsar och fjädring/länkage att göra. Satan vad det sitter och ofta sönderdraget av någon tidigare ägare på äldre bilar.Byte bromsskivor och belägg bak på en -08 Peugeot.
Allt gick bra till det sista skulle ihop.
En tvärihoprostad glidbult.
Givetvis är ena skruven som håller skiten ochså fastrostad och någon tidigare har dragit torxgreppet runt.
Svetsa på en mutter, jadå, men ingen gas till MIGen.
Får köpa en jävligt stor svetstång i morgon eller vinkelslipa bort skallen, men det är så mycket skit vägen o vågar fan inte lossa ett bromsrör där.
Idag provkörde jag en Harley 1200 Sportster, den var trevlig.
Jag måste vara gammal nu
Rena döskallen nu asså?Idag provkörde jag en Harley 1200 Sportster, den var trevlig.
Jag måste vara gammal nu
De har väl redan börjat tänka på att låta bli att gräva upp det pga miljön.Jaha...inte nog med att de ska ha en massa olja.
Blir ju förbannad och avundsjuk.Enorma fyndet i Norge: ”Det är Europas största”
Europas största fyndighet av sällsynta jordartsmetaller har hittats i det norska fylket Telemark, rapporterar norska medier. – Det är definitivt Europas största. Det finns inget att fundera över, säger Sven Dahlgren, regiongeolog i Telemark, till NRK.www.expressen.se
Varför?Idag provkörde jag en Harley 1200 Sportster, den var trevlig.
Visst ja, sorryVarför?
Och varför skriver du om ditt snedsteg i denna tråden när du inte verkar ens irriterad? Är det någon öht som modererar längre?
Det där skall du inte godta. Bara för att inte tillverkarens garanti täcker det ena eller det andra betyder det inte att konsumentköplagen inte gäller. Eftersom det inte gått två år sen köpet räknas felet automatiskt som ursprungligt.Köpte en till robotgräsklippare i höstas men har inte haft tid att lägga begränsningskabel förrän nu.
Igår satte jag klipparen i laddaren och märker att batteriet tar inte emot ström för det har blivit djupurladdat.
Åker till granngården för att reklamera och får höra att Gardenas garanti täcker inte djupurladdningar..... Va fan den har ju inte ens klipp ett enda strå!
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|