Idag är jag förbannad därför att...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mina syskonbarn får (nästan) aldrig presenter från mig.
Verkar inte hata mig ändå.
Dock gav jag en tusin i 12års present till syrrans minste, eftersom jag tycker att han gör ett bra jobb med hunden han fått.
Gåvorna tar skruv på ett helt annat sätt så.

Jag gillar inte julen, men jag har massvis med kompisar som tar för givet att jag ska köpa julklappar till de.
För övrigt äger de varken nån bil eller hoj, och har således inte en jävla aning om hur mycket det kan kosta en att laga skiten när den inte behagar fungera.

Är förbannad på min hals!!! Har aldrig haft så här ont i den. Vill inte äta mat för att det gör så ont att svälja, snart sliter jag ut halsjävlen ur... halsen!! Fan va less..:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Jag har haft lunginflammation i 1,5 vecka. Får antibiotika och allt, men inget tycks hjälpa. Jag blir inte bättre. Det är inte heller så skoj!

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag har haft lunginflammation i 1,5 vecka. Får antibiotika och allt, men inget tycks hjälpa. Jag blir inte bättre. Det är inte heller så skoj!

Är förbannad på min hals!!! Har aldrig haft så här ont i den. Vill inte äta mat för att det gör så ont att svälja, snart sliter jag ut halsjävlen ur... halsen!! Fan va less..:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Usch lider med er, det är verkligen inte skoj:pannkyss
Crazy K: ta en whiskey om inget annat hjälper.

Sura gnälliga pms-män (läs pojkar) gör mig förbannad :mad:

Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mitt avgassystem har pajat och min bil låter som en trimmad Subaru..vilket iof inte är fel..jag kan vänja mig vid att köra med öronproppar :p men den GÅR ju inte som en Subaru..inte ens som en Mazda..
Detta kommer att kosta mig :huvet

Skit i avgassystemet och trimma istället :yoparty

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Det här vinter/höst klimatet! :mad: Är inte van vid kyla längre, hur står ni ut? Det här är det absolut kallaste jag har varit med om sen den 28 februari jag får spader.

Fy fan.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Det här vinter/höst klimatet! :mad: Är inte van vid kyla längre, hur står ni ut? Det här är det absolut kallaste jag har varit med om sen den 28 februari jag får spader.

Fy fan.

Det tar en vecka att vänja sig. :gnissla

Fast å andra sidan, vem vill vänja sig vid ruskväder?

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Mitt avgassystem har pajat och min bil låter som en trimmad Subaru..vilket iof inte är fel..jag kan vänja mig vid att köra med öronproppar :p men den GÅR ju inte som en Subaru..inte ens som en Mazda..
Detta kommer att kosta mig :huvet

Ditt med? Min låter som en avgastrimmad BMW, vilket den också är antar jag. Ja, en BMW iaf, kanske inte så mkt trimmad...mest jävligt högljudd och skämmig faktiskt.

Tur att det finns ebay.de när bilfan vill ha nya delar.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Det har du rätt i, vem vill det? Som "tur" är har jag bara 5 veckor kvar. Det gör mig lite förbannad också, o lite nöjd för den delen så det tar ut varandra antar jag.

Ja, det är ju tyvärr så det är i vår branch, om man jobbar över ett par veckor får man motsvarande veckor kortare semester... :mad:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Idag är jag grymt j-a jätteförbannad på en väldigt liten och obetydlig sak, men faktum är att små saker kan få väldigt ödesdigra konsekvenser om bägaren i princip var full redan innan... :mad:

JAG HATAR MEDELÅLDERS J-A MÄN I STORA BILAR!!! Av någon outgrundlig anledning anser tydligen dessa medelålders män (även utan stora bilar) att de har ett större existensberättigande än ALLA andra människor och därmed också står över alla lagar och regler som de oftast själva har varit med och instiftat. De reglerna gäller ju bara pöbeln. Eller?!? :va

Jaja, nu har jag fått gnälla lite och det som utlöste ilskan var en simpel garagenedfart. :rolleyes:

Vi har rött-/grönt ljus som visar om det är fritt att köra ner/upp eftersom det är trångt och svårt att se om det kommer någon, framför allt på väg ner om man är nere i garaget. Jag stod uppe, fick gröt ljus och började köra ner och plötsligt dyker det upp en bil på väg upp. Han hade klarrött ljus på sin sida, det såg till och med jag och ändå fortsätter han köra upp och förväntar sig att jag ska flytta min bil?!? Jag stod en stund och väntade på att han skulle flytta sitt feta arsel, men jag orkade inte ta striden så jag backade snällt uppför backen och gav honom plats... Tror ni gubbjäveln ens bevärdigade mig med en blick eller ens en vinkning som tack. Nope, han stirrade rakt fram, ungefär som kärringar som irrar omkring som yra höns med filbyten i rusningstrafik och hoppas att ingen ser dem. Strutslikt... F-n, nu blir jag arg igen, nu ska jag gå och göra något roligare. Supa mig full eller gå på styrelsemöte eller så. :tungan

Och ja, i vanliga fall brukar jag släppa upp dem som är nere, för det är mycket krångligare att backa därifrån än när man är uppe, men nå'n jävla måtta får det vara när folk skiter i att ens bry sig om regler från början. Hänsyn, vad är det?

:krama

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Jag är jävligt förbannad över att jag är tvungen att jobba 16timmar i veckan, hinner ju fan inte göra ett skit.
Hur ska jag hinna skruva in ett tändstift i crossen.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va varför skrattar jag åt piff å puffs problem ;) Kanske för dom har sama avatar så man blir förvirrad å tror de är en och inte två :rolleyes:

:huvet Själv får jag utslag av en hel del av alla våra galningar som kör Taxibil :mad: :machinegu :kulspruta
En natts ihop räkning på vad för fel de har gjort
5 körningar mot rött
6 svänga trotts förbud mot just den svängen
7 grisnita mitt i korsningen för de går folk 20 meter därifrån.
5 köra om och köra framför en med bara nån dm till god och jag får bromsa in för att inte smälla.

De fanns mer men jag orkar inte dra allt :mad: de är ju klart att dom har hittat sina körkort i flingpaketet :rolleyes: :arsele

Gabor

Guest
Blev förbannad när jag tänkte på ett MCVARUHUS vi besökte i stockholm....

Vilka trötta , ointresserade och smått okunniga mcförsäljare det finns. Först 2 som inte ens ville se att det kom kunder, satt å surfade på datorn istället, när man frågar efter en försäljare ..." Ta någon i butiken."..:gnissla

Sen hittar man på en som smyger efter väggen...

-Vi skulle vilja ha lite hjälp , rulla fram ett par hojar som står trångt så vi kan provsitta..:) .(.man ser hur jävla jobbigt det blev, en och halvtimme innan stängning..)

- Går det att sänka sadeln på den här ? ( Honda cbf1000, vet att det går att göra det med enkla medel...)

-Jag måste ha verktyg till det, å det har dom på verkstan...:rolleyes: ,Ja vad jobbigt det måste vara att fixa det när det står en kund som letar hoj som ska passa, vill han inte se till att det finns möjlighet till att få en hoj såld för 90000:- , samt att det finns verktyg under sadeln, jag kan göra det själv men, så slipp då.

Nästa hoj, oj ännu jobbigare att svara på lite mer ingående frågor, han börjar slå i broschyr....då tröttnar jag, LÄSA innantill kan jag göra själv...:mad:

Flera hojar provsitts, man märker att hans intresse är ....lågt.

Men han poängterar at han å hans sällskap harvarit minsann på många småturer å då var den å den hojen väldigt bekväm. En R1, bekväm att skjutsa på ?? ja, mellan "firman" å donken på sveavägen kanske...:D

Förtroendet för branchens stora företag blir inte bättre av att det jobbar ointresserade och ganska okunniga försäljare på dessa ställen.

Vi kan lugnt säga att den firman INTE får besök mer av oss...:FU

Den firman har inte förbättrats ett dugg sedan den hette Flöters och sålde Kassawaki på den tiden.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Förbannad på idioten till försäljare på Biltema i Västerås.
Skulle köpa ett hjullager och blev ombedd att gå ner till kundservice för att få det där. Väl på plats så sa jag att jag ville ha ett hjullager och till vilken bil. Då börjar idioten att höja rösten och förklarar att jag måste ha artikelnummer och årsmodell och verkar skitstressad. En finnig ful liten grabb med en halvmeter hög lugg. Någon borde ha gett honom mer stryk när han var liten så han hade förstått att bete sig bland folk. Första gången på länge som jag inte visar min ilska genom att gapa och skrika utan att istället hånle åt honom och göra honom lite extra förbannad. Då blev jag glad för stunden.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Förbannad på idioten till försäljare på Biltema i Västerås.
Skulle köpa ett hjullager och blev ombedd att gå ner till kundservice för att få det där. Väl på plats så sa jag att jag ville ha ett hjullager och till vilken bil. Då börjar idioten att höja rösten och förklarar att jag måste ha artikelnummer och årsmodell och verkar skitstressad. En finnig ful liten grabb med en halvmeter hög lugg. Någon borde ha gett honom mer stryk när han var liten så han hade förstått att bete sig bland folk. Första gången på länge som jag inte visar min ilska genom att gapa och skrika utan att istället hånle åt honom och göra honom lite extra förbannad. Då blev jag glad för stunden.

Vad förväntar du dig på Biltema?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...