Idag är jag förbannad därför att...

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Ibland funderar man ju va gubbar tänker med :S
Drog in till stan igår kväll och skulle möte upp killkompis på en restaurang som han jobbar på, kommer dit lite innan han slutar så beställer en öl och sätter mig ner, sitter och pilla på min telefon hela tiden sen så kommer en gubbe fram till mig och snackar lite med mig, efter ett tag börja han antyda saker som jag inte fattar ett skit av :3freak sen faller poljetten ner...han tror jag är prostituerad:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Drog in till stan igår kväll och skulle möte upp killkompis på en restaurang som han jobbar på, kommer dit lite innan han slutar så beställer en öl och sätter mig ner, sitter och pilla på min telefon hela tiden sen så kommer en gubbe fram till mig och snackar lite med mig, efter ett tag börja han antyda saker som jag inte fattar ett skit av :3freak sen faller poljetten ner...han tror jag är prostituerad:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

MAO: Du jobbar inte i dag.

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
CSN.... Förut har jag betalat var 3:e månad, nu är det helt sinnesjukt system. Först ska det in pengar var 3:e månad, sen varannan, sen två månader på raken, sen är det två månader mellan igen, sen varje månad, och sen 3 månader. JÄVLA FITTHUVUDEN!!!!! :huvet

Skitsystemet finns ju bara för att få in påminnelseavgifter. :mad::4skrika

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R

Komplimang? :glömdet

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Såatte, efter att du skällt ut honom, kom han eller kom han inte med den klockrena comebacken; "Eehhh... Nähe, eh, men knullar fröken gratis dårå?" :va :lol

MAO: Du jobbar inte i dag.

Jag jobbar imorgon också. :gnissla

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
CSN.... Förut har jag betalat var 3:e månad, nu är det helt sinnesjukt system. Först ska det in pengar var 3:e månad, sen varannan, sen två månader på raken, sen är det två månader mellan igen, sen varje månad, och sen 3 månader. JÄVLA FITTHUVUDEN!!!!! :huvet

Skitsystemet finns ju bara för att få in påminnelseavgifter. :mad::4skrika

Lägg in alla betalningar när inbetalningskorten kommer.

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Satt och pillade på en superlimstub igår. Den läckte visst. Nu har jag superlim på fingrarna som inte går bort... Argh! // Stupid :dummer

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati