SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jobbar jag med, kom på lunch först nu vid 2, jäkla stress idag.
Va fan. Jobbar inte en jävel idag heller?! Jobbar ingen i detta landet eller?!
Ibland funderar man ju va gubbar tänker med :S
Drog in till stan igår kväll och skulle möte upp killkompis på en restaurang som han jobbar på, kommer dit lite innan han slutar så beställer en öl och sätter mig ner, sitter och pilla på min telefon hela tiden sen så kommer en gubbe fram till mig och snackar lite med mig, efter ett tag börja han antyda saker som jag inte fattar ett skit av sen faller poljetten ner...han tror jag är prostituerad
Drog in till stan igår kväll och skulle möte upp killkompis på en restaurang som han jobbar på, kommer dit lite innan han slutar så beställer en öl och sätter mig ner, sitter och pilla på min telefon hela tiden sen så kommer en gubbe fram till mig och snackar lite med mig, efter ett tag börja han antyda saker som jag inte fattar ett skit av sen faller poljetten ner...han tror jag är prostituerad
MAO: Du jobbar inte i dag.
CSN.... Förut har jag betalat var 3:e månad, nu är det helt sinnesjukt system. Först ska det in pengar var 3:e månad, sen varannan, sen två månader på raken, sen är det två månader mellan igen, sen varje månad, och sen 3 månader. JÄVLA FITTHUVUDEN!!!!!
Skitsystemet finns ju bara för att få in påminnelseavgifter.
Lägg in alla betalningar när inbetalningskorten kommer.
Satt och pillade på en superlimstub igår. Den läckte visst. Nu har jag superlim på fingrarna som inte går bort... Argh! // Stupid
du är andra killen som säger så....Komplimang?
du är andra killen som säger så....
du är andra killen som säger så....
Satt och pillade på en superlimstub igår. Den läckte visst. Nu har jag superlim på fingrarna som inte går bort... Argh! // Stupid
Frågan varför man pillar på en limtub väcks ju, om det nu inte var så att du faktiskt skulle limma något.
Nej xD Har nog ingen bra förklaring. En släng ADHD kanske Måste alltid pilla med allt...
Har du provat att borra?
Har du provat att borra?
Borra?
Borra?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |