Förbannad på att solen gömmer sig bakom moln.
Dom som började lite tidigare än mig i morse fick skrapa rutorna...
Redan klockan 1 i natt så hade vi en minusgrad.
Förbannad på att solen gömmer sig bakom moln.
Dom som började lite tidigare än mig i morse fick skrapa rutorna...
Redan klockan 1 i natt så hade vi en minusgrad.
För att utbudet av damställ på köravstånd, så man kan prova, är skitlitet, om man inte vill ha såna töntiga tribals på det...
Kan man inte sprätta bort tribalerna? Eller ser stället kajko ut efteråt då?
Borde inte damställ ha tramp stamps i stället?För att utbudet av damställ på köravstånd, så man kan prova, är skitlitet, om man inte vill ha såna töntiga tribals på det...
Borde inte damställ ha tramp stamps i stället?
Borde inte damställ ha tramp stamps i stället?
PS3´an håller på att lagga sönder sig, tv kanalerna har slocknat från 6´an och uppåt (olika leverantörer f.ö.), Wordfuddd meddelar connection error, SMHI.se gick segt... I vilket serverlandskap har någon snubblat på sladden??
Följande statusuppdatering samt kommentarer på facebook:
Status uppdatering/Person 1:
"Är det verkligen okej att någon säger ordet "pryl-bög" på femman utan att de redigerar bort det? "
Person 2: "Eller att de i fyran pratar om människans olika raser, att könshår är fult, att när depratar om kvinnor med storablygdläppar skrattar de bara och byter ämne? TV-världensförfall tyvärr... (Mailade tv4 och fick till svar att det är ett amerikanskt program... tyckerfortfarande inte att man som Svensk översättare översätter ordet ras...)"
Person 1: "Detta var det svenska programmet Unga Läkare..."
Person 2: "Spännande..."
Person 1: "Mailar dom nu."
Lättkränkta.se
Wth?
De där båda borde lämna in sitt svenska medborgarskap.
Only in Sweden!
Håller på att byta glödstift på en diesel, Det är nog det värsta jag någonsin gjort
Hur fan tänker biltillverkare? Ska man behöva lyfta ur hela jävla motorn?! Har hållit på i 2,5h och jag har lyckats bytta ett stift samt skruvat ur ett...
Dessutom så lyckades jag tappa stift nummer två (ett nytt) så nu ligger det mellan motorblocket och en jäkla skyddsplåt
Först så åkte den inte ner så djupt så då fick jag för mig att jag skulle ta en lång gängstång och försöka peta upp den Samtidigt så tänkte jag "skit i detta, jag får skaffa en kraftig magnet i morgon"...... Gissa vad jag gjorde? Lyckades givetvis peta ner stiftet ännu längre ner Så nu syns det inte längre
Ibland klagar folk på att det är dyrt att lämna in på service, finns ett skäl - finns folk som måste jobba me sånt här.....
Nej jag förstår verkligen varför det blir dyrt ibland när man lämnar in på service/felsökning... Men jag hoppas verkligen att killarna på VAG verkstäder har något special verktyg när dom byter glödstift... Annars tycker jag synd om dom!
Jag lyckades iaf byta 2glödstift efter att jag monterade bort bränslerörena som går till spridarna... Dom andra två kommer jag inte åt att byta Får inte ner händerna tillräckligt långt... Om jag tar bort dieselpumpen så går det säkert lättare men man ska väl inte behöva plocka isär halva bilen för att byta några stift för 200kr/st?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|