Idag är jag förbannad därför att...

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Myrorna har beslutat sig för att bygga bo någonstans i bilen, som inte ens har gått 50 mil, och har ljus klädsel så jag kan inte mosa:smasha de jävlarna, satans engelsmän som inte kan täta en bil ordentligt:huvet
DDT går ju inte att få tag i längre, så vad använder man för att utrota de små kräken? (Myrorna alltså, inte engelsmännen)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Myrorna har beslutat sig för att bygga bo någonstans i bilen, som inte ens har gått 50 mil, och har ljus klädsel så jag kan inte mosa:smasha de jävlarna, satans engelsmän som inte kan täta en bil ordentligt:huvet
DDT går ju inte att få tag i längre, så vad använder man för att utrota de små kräken? (Myrorna alltså, inte engelsmännen)
http://www.youtube.com/watch?v=Wr8xGaYa90g öl och toy.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Radar för ladugård.

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Mitt nya skinnställ gjorde en repa på 8cm på högersidan av tanken :mad: :gråta:gråta
När jag kom hem så visade det sig att den var för djup för att polera bort :( Fick bort det mesta men den syns fortfarande i vissa vinklar :mad:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fast den luktar ju rätt illa, tänkte behålla nybilsdoften lite till...
Det finns ju spray med det. ;)
Men för att få en bil med mysig doft kan du ju lämna in den till någon recondfirma?
Tror att de flesta sätten att resolut bli av med myrorna kommer att lämna lite lukt efter sig. Iofs finns det gifter man kan lägga ut som myrorna matar drottningen med så att samhället dör innifrån med, det borde vara luktlösare.

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Men för att få en bil med mysig doft kan du ju lämna in den till någon recondfirma?
Tror att de flesta sätten att resolut bli av med myrorna kommer att lämna lite lukt efter sig. Iofs finns det gifter man kan lägga ut som myrorna matar drottningen med så att samhället dör innifrån med, det borde vara luktlösare.

Ja du har nog rätt, bara att bita i de sura äpplet, man blir förbannad:mad:

MattssonGbg

Medlem
Gick med
26 May 2009
Hoj
SV1000N
Mitt 30 mil gamla Michelin PR3 bestämde sig för att plocka upp en spik, modell större, ifrån vägbanan idag... :mad::huvet Lagom till det fina vädret dessutom. :gråta

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Lokaliserar du boet så borde det gå att lösa miljövänligt. Du får lägga dig på spaning och följa fiendens rörelser. Om de nu inte bor i bilen utan bara använder din bil som nöjeslokal borde handdammsugare funka för att eliminera dem en efter en.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ställ in ett fat med lite cocacola i.

Alla myror dras dit och drunknar.

Det där med att förse dom knivar ska du akta dig för, här har vi en typisk "muckarduva":
muckarduva.jpg

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Borsyra.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Skulle ut till Ornö i skärgården idag. För att komma dit måste man köra till Dalarö och där ta en färja. Vaknar klockan 9 och tänker att jag har gott om tid till båten som går 1030. Råkar somna om och vaknar inte förrän 11 då farsan ringer. Nästa båt går då inte förrän 1330. Åker hemifrån 1300 och tror jag ska hinna. Kommer fram 10 minuter försent.
Nästa båt går 1430 så jag ställer hojen sist bakom en massa bilar i en fil för obokade fordon som skall med, helt enligt skyltningen på plats. När båten kommer släpper dom bara ombord en bil innan dom stänger bommen och snabbt åker därifrån innan jag hinner springa fram. Pratar med en lokalbo som säger att den fil jag ställt mej i bara används som parkeringsplats av folk som inte orkat parkera riktigt... Ingen av bilarna framför mej i "kön" skulle alltså med färjan. Jag ger upp och åker hem, småsur och hungrig.

Bestämmer mej för att göra pannkaka. Blandar till en smet i en bunke som jag ställer på diskbänken. Modern hipp assymetrisk designerbunke med fenomenalt liten bas står ostadigt och välter ner på golvet. På något magiskt sätt tycks pannkakssmeten fått så mycket kinetisk energi av fallet att den exploderar och träffar ALLT i hela köket, inklusive mej.

Blir less.

M.

Medlem
Gick med
5 Nov 2010
Hoj
BNW S1000XR
Har börjat bygga på hönshuset som fru tjatat om i flera år, håller på med grunden när jag lyckas slå mig på fingret med en handslägga:smasha fingret är helt uppsvullet och nageln knallblå det gör så förbannat ont och det slutar inte ens fast jag har hällt i mig 5 öl

M.

Medlem
Gick med
5 Nov 2010
Hoj
BNW S1000XR
Nu har jag suttit och karvat hål på nageln med ett rakblad för att få bort trycket under nagel så att jag kan somna
God natt :hej

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Nu har jag suttit och karvat hål på nageln med ett rakblad för att få bort trycket under nagel så att jag kan somna
God natt :hej

Man borrar ett hål med ett tre millimeters borr, bara att snurra det mellan fingrarna som om du skulle göra upp eld på nageln.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Satt och pillade på en superlimstub igår. Den läckte visst. Nu har jag superlim på fingrarna som inte går bort... Argh! // Stupid :dummer

Aceton... Det är det enda som funkar..
Och ja även borra då...
Mohahahahaaa... ;)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...