http://www.sporthoj.com/forum/showt...ta-s%E4tt-att-ta-bort-popnitar-Hj%E4lp-snabbt Eftersom jag är en vänlig själ hjälper jag dig att förstå varför borra har blivit lösningen på alla problem på SH.
Hur kunde jag ana detta...
http://www.sporthoj.com/forum/showt...ta-s%E4tt-att-ta-bort-popnitar-Hj%E4lp-snabbt Eftersom jag är en vänlig själ hjälper jag dig att förstå varför borra har blivit lösningen på alla problem på SH.
http://www.youtube.com/watch?v=Wr8xGaYa90g öl och toy.Myrorna har beslutat sig för att bygga bo någonstans i bilen, som inte ens har gått 50 mil, och har ljus klädsel så jag kan inte mosa de jävlarna, satans engelsmän som inte kan täta en bil ordentligt
DDT går ju inte att få tag i längre, så vad använder man för att utrota de små kräken? (Myrorna alltså, inte engelsmännen)
SJÄLVKLART! ,Det borde jag ju varit gammal nog att komma på själv
Myrorna har beslutat sig för att bygga bo någonstans i bilen, som inte ens har gått 50 mil, och har ljus klädsel så jag kan inte mosa de jävlarna, satans engelsmän som inte kan täta en bil ordentligt
DDT går ju inte att få tag i längre, så vad använder man för att utrota de små kräken? (Myrorna alltså, inte engelsmännen)
Nja, vill ju undvika blodstänk på kädseln.Eftersom myror verkar ha dåligt ölsinne kan du nog byta ut toy mot pyttepyttesmå knivar så kanske de har ihjäl varann när de är fulla.
Fast den luktar ju rätt illa, tänkte behålla nybilsdoften lite till...Radar för ladugård.
Det finns ju spray med det.Fast den luktar ju rätt illa, tänkte behålla nybilsdoften lite till...
Det finns ju spray med det.
Men för att få en bil med mysig doft kan du ju lämna in den till någon recondfirma?
Tror att de flesta sätten att resolut bli av med myrorna kommer att lämna lite lukt efter sig. Iofs finns det gifter man kan lägga ut som myrorna matar drottningen med så att samhället dör innifrån med, det borde vara luktlösare.
Lokaliserar du boet så borde det gå att lösa miljövänligt. Du får lägga dig på spaning och följa fiendens rörelser. Om de nu inte bor i bilen utan bara använder din bil som nöjeslokal borde handdammsugare funka för att eliminera dem en efter en.Myrorna har beslutat sig för att bygga bo någonstans i bilen, som inte ens har gått 50 mil, och har ljus klädsel så jag kan inte mosa de jävlarna, satans engelsmän som inte kan täta en bil ordentligt
Det finns ju spray med det.
Men för att få en bil med mysig doft kan du ju lämna in den till någon recondfirma?
Tror att de flesta sätten att resolut bli av med myrorna kommer att lämna lite lukt efter sig. Iofs finns det gifter man kan lägga ut som myrorna matar drottningen med så att samhället dör innifrån med, det borde vara luktlösare.
Nu har jag suttit och karvat hål på nageln med ett rakblad för att få bort trycket under nagel så att jag kan somna
God natt
Satt och pillade på en superlimstub igår. Den läckte visst. Nu har jag superlim på fingrarna som inte går bort... Argh! // Stupid
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|