Idag är jag förbannad därför att...

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Helvettes jävla skit! Skulle laga pasta, självklart faller lockhelvettet av kastrullen när jag skall hälla ut vattnet, TVÅ JÄVLA gånger, hela jävla paketet åt helvitte. :mad: :huvet
Tack för den, spisjäveln nerskitad, och för vaddå, sex torra jävla köttbullar utan tillbehör? :6surkart
Skiten kostade säkert hela 20kr med, vilket är en förbannad massa pengar när man jobbar inom bygghandeln! :mad:

Kärringgöra, det är vad det är! :4skrika

fynd-till-koket-197.jpg

Har ni sån här modern teknologi på ön? :gnissla

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Mina däck har i smyg börjat förvandla sig själva till slicks istället för lagligt mönstrade däck. >.< Ännu mer utgifter den här månaden.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Läste om Larzons misshandel förut, vilket jävla folk det finns, är det någon som ska samla upp ett gäng för lite payback så är jag inte sen att hänga på! :mad::kulspruta

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Posthelvete att vara långsamt

Grejorna jag beställde den 14e hade kommit i dag enligt SMS avisering.

Glad i hågen åkte jag för att hämta paketet, jag behövde IOFS grejorna innan helgen för att ha tid med det, men men, bättre sent änn aldrig.

Knatar in hos mitt posombud, läser upp koden och hon hämtar ett pyttelitet paket, jaha? sa jag, jag väntade ett stort paket, ombudet kollar igen, jaa, det här är paket 1 av 2, det ska finnas ett till...
Hon går och letar men det har inte kommit, SÅ DÅ FÅR JAG INTE UT DET SOM HAR KOMMIT HELLER!!!!

Jag höll mina efterlängtade prylar i handen i några minuter i alla fall...

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Fick sms från jobbet för några timmar sedan.

I det meddelade dom att omklädningsskåpen på nya kontoret INTE är personliga utan skall bara användas under sitt pass.

Jaha och vart har dom tänkt att jobbkläderna ska ta vägen när jag byter om till privata kläder då?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fick sms från jobbet för några timmar sedan.

I det meddelade dom att omklädningsskåpen på nya kontoret INTE är personliga utan skall bara användas under sitt pass.

Jaha och vart har dom tänkt att jobbkläderna ska ta vägen när jag byter om till privata kläder då?

Släng dom på golvet?

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Förbannad för att man är alldeles för snäll. Lånat ut pengar till en jävel som knappt kan betala tillbaka. Nu jävlar när studiebidraget kommer ska han bli pank diReCKT! :fakta

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
En Samtrans-buss höll på att köra in i mig i morse, jag var på väg upp på motortrafikled från stopplikt, puckot hade sett mig på långt håll, han/hon bestämmer sig att byta fil till högra filen precis när jag är på väg att köra ut där. FITTA!!! Just samtrans-förare verkar ju vara helt värdelösa.
Dom bytte tillbaka till vänsterfilen 20 meter senare, precis framför en bil som får tvärnita för bussen hade någon centimeters marginal!!!! :huvet:mad:

Jävla kukhuvuden, kör man buss får man väl fan ta det lite varligt med tanke på passagerare, särskilt när det är handikappade/äldre personer som man kör.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Har fortfarande inte fått klartecken på min sökta sommarsemester. Lämnade in ansökan i god tid, 27/12-11. Har sett den preliminära semesterplaneringen och jag ligger bra till ur bemanningssynpunkt jämte kollegorna.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati