Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
I fredags tappade jag nyckeln till en bil jag ägt i 6h.. (håll i fickan upptäkte jag morgonen efter..)

Idag glömde jag min mobil ute på en ö.. jävligt bra när man väntar besked om när man ska börja nya jobbet..

Och har en jäääävla tandvärk..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fan du verkar ha allt mot dig.
Vad har nu hänt?
Hur har det gått med bilen förresten?
Erbjudandet om att läsa felkoder kvarstår.

Förutom att farmor fått cancer och jag blivit arbetslös så är det helt perfekt... Bilen orkar jag inte bry mig om alls just nu.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är ju förbanna ingen väghållning på wasas knäckebröd, sladdar av tallriken och klotar på golvet varenda en gång i den skarpa vänstern mellan köket och skrivbordet! :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
I fredags tappade jag nyckeln till en bil jag ägt i 6h.. (håll i fickan upptäkte jag morgonen efter..)

Idag glömde jag min mobil ute på en ö.. jävligt bra när man väntar besked om när man ska börja nya jobbet..

Och har en jäääävla tandvärk..

urout

Toulange
Gick med
21 Feb 2008
Hoj
Kawasaki Z750ABS 2010 , KTM 450SX -06
För att en gammal gubbe i röd bil siktade på mig och mina kamrater när han mötte oss på gamla södertäljevägen nu på kvällen!!!

Vi var tre hojar som kom i knappt 120km/h , jag låg sist av oss tre och när han mötte hoj nr ett så började han gå ut mot mitten, hoj nr två så körde han på mittlinjen och när jag kom så var han över i min körbana! Jag fick ta det som var kvar av mitt körfält för att kunna passera. Undrar om han varit nöjd om vi frontat med varandra??? J-vla idiot!!!

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Ännu så länge bara två månader men det räknar väl upp. Problemet är att dom har fått för sig att jag är egenföretagare och kräver in en massa papper vilket är jobbigt när jag i själva verket är löneslav. Mitt "misstag" är att jag sitter i styrelsen för bolaget och då dyker man upp i sökning på allabolag.se och då måste man enligt tanten vara egenföretagare... :fyllisar

Ohh drygt!

Mitt misstag är att jag förutom haft en idiot till chef gick till fel läkare, man e tydligen inte sjukskriven bara för att en läkare förbjuder än att jobba och sjukskriver en och ger en intyg..

Kul att dem säger det nu, lite svårt att bevisa att jag faktiskt va helt inkapabel att jobba då men att sjukgymnastik och kiropraktor har gjort att nerverna inte e ikläm längre så nu domnar inte händerna bort och det svartnar inte för ögonen om jag har nacken i vinkeln som golv och takjobb gör.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Folk som säger att de ska komma och köpa grejen man har ute på annons men som sen varken hör av sig eller dyker upp...:huvet Jag ska fan sluta sälja grejer på blocket, det är samma jävla elände varenda gång. Folk är idioter och jag vill inte ha med idioter att göra:mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Folk som säger att de ska komma och köpa grejen man har ute på annons men som sen varken hör av sig eller dyker upp...:huvet Jag ska fan sluta sälja grejer på blocket, det är samma jävla elände varenda gång. Folk är idioter och jag vill inte ha med idioter att göra:mad:
De där kan göra en vansinig, udra va det i snitt kostar att sälja tex en bil på blocket om man värderar sin egen tid till 250 kr/h vet att mina gamla 18" bbs fälgar lätt kosta mer än dem 2000 jag släppte dem för.

Jag ska sälja min muggiga van, jag bävar verkligen för vilka stolpskott som kommer ringa.. Ända fördelen är att den omöjligen kan dra till sig de vanliga kamel handlarna...

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Se det som en möjlighet att tjäna pengar på folk. Ta handpenning som brinner inne om de inte dyker upp på avtalad tid och plats och sedan sälj skiten till nån annan? Kan de inte betala handpenning är det bara att anta att de inte kommer dyka upp.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC