R5+1
Guest
Mitt förslag är att strunta i tallriken.
Håll i mackjäveln istället
Mäh, då får han ju ostflott på fingrarna. Det kommer han kladda av över hela datorn sen. Fast du kanske tycker om när musen luktar gammal ost?
Mäh, då får han ju ostflott på fingrarna. Det kommer han kladda av över hela datorn sen. Fast du kanske tycker om när musen luktar gammal ost?
mumma
Men lösningen på det problemet kära R7-1 är att göra 2 mackor. Sen SMACK! ihop ost-mot-ost såattsäga.
För att min jävla mattebok aldrig förklarar något, utan bara ger ett jävla exempel, och sen ska man fatta allt utifrån det jävla exemplet. Jag fattar inte. Jag känner mig så jävla korkad. Så jag blir förbannad, för att jag uppenbarligen är så jävla stendum.
mumma
Men lösningen på det problemet kära R7-1 är att göra 2 mackor. Sen SMACK! ihop ost-mot-ost såattsäga.
Mus mot mus alltså...?
För att min jävla mattebok aldrig förklarar något, utan bara ger ett jävla exempel, och sen ska man fatta allt utifrån det jävla exemplet. Jag fattar inte. Jag känner mig så jävla korkad. Så jag blir förbannad, för att jag uppenbarligen är så jävla stendum.
Gumsan!
Jag har läst matte ett antal bokstäver upp i alfabetet. Och du må tro att jag svurit MÅNGA GGR över de där skitexemplen som inte förklarar ett skit!
Det enda som hjälper är att nån förklarar för en på ett sätt man behöver för att förstå.
Min första sån aha-upplevelse var när en lärare äntligen lyckades förklara sinus och cosinus för mig. Jag blev så glad och fick sånt självförtroende gällande matte att jag började älska det. Fick MVG i A-C.
(Gick sen på högskola och fick allt sämre betyg, och än idag hatar jag vektorer!)
Lin alg är ju den roliga matten.
Men jo, jag tror att alla som läst matte har känt sig dumma som spån i stort sett hela tiden för små ögonblick av "Aha" vilket bara får en att känna sig ännu mer korkad för att det var så lätt.
Är så jävla trött och förbannad på de som ska hjälpa mig fixa utbytesstudier. De verkar ha noll koll, fattar ingenting av vad det är för kurser jag ska läsa (trots att jag flera gånger mailat listor med kurser och kursbeskrivningar ), hela tiden strul med värduniversiteten och en massa avtal som borde finnas men inte finns Nu vill de skicka mig till något jävla universitet i Indien bara för att de lyckats få kontakt åt någon annan student, trots att där inte finns kurser för mig
Fast jag föredrar ju korvmackor.
Lin alg är ju den roliga matten.
Erasmus hade väl varit ok, men hade allra helst åkt någonstans där jag kunnat uppleva annat än västerländsk kultur. Japan och Kina stod högst upp på listan men båda verkar ha gått åt helvete. Blir nog tvungen att vänta tills jag ska göra mitt exjobb, verkar vara det de flesta är intresserade av.Erasmus är ju lagomt sådär. Kanske lite ghey, vad vet jag?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|