åja , nog har jag råd ... men blidde lixom fel Ducce som provkördes (var ute efter Diaveln , men den såldes igår... stog en sexig mattsvart SF 848 för provkörning som provkördes .... lite slö men hiskerligt kul
Att en polisjävel drar kopplingen mellan deras felparkering som att jag nästa gång kanske är påkörd! Ingen olcyka hade inträffat och det handlade mer om att jag ifrågasatte deras parkering med halva bilen på vägen och halva på trottoaren, dom kunde fan ha kört upp en meter till och gett fritt fram på vägen istället för att jag ska åka över i andra körfältet med hojen, men det som gör mig förbannad är att han drar liknelsen med en trafikolycka!? och att dom är först på plats! Sist jag var med om en olycka kom polisen två minuter efter att polaren dött och 20 minuter efter att olyckan hände och första samtalet till 112 hade gjorts! idiot! och på toppen av allt tar han min nyckel den fittan så jag måste springa igång hojen eftersom att batteriet är dött.
Vem FAN tycker att det är ok att döpa sina ungar 2013? Uppmuntra inte till sån idioti och be dem skicka ett sms med ungens namn så du vet vad du ska kalla honom/henne, svårare är det ju inte
Låter som att du är packad så det kanske var bra att han tog nyckeln..?
Vi köpte bil igår och det blev en gammal, sunkig och ful volvo 745... Jag är förbannad!
Kasta in svärmor i bagageluckan så har du en jävligt rolig bil när första snön kommer!Vi köpte bil igår och det blev en gammal, sunkig och ful volvo 745... Jag är förbannad!
Hade du inget att säga till om när det gäller ert bilköp?
Kasta in svärmor i bagageluckan så har du en jävligt rolig bil när första snön kommer!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|