Idag är jag förbannad därför att...

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
åja , nog har jag råd ... men blidde lixom fel Ducce som provkördes :kär (var ute efter Diaveln , men den såldes igår... stog en sexig mattsvart SF 848 för provkörning som provkördes .... lite slö men hiskerligt kul

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
Att en polisjävel drar kopplingen mellan deras felparkering som att jag nästa gång kanske är påkörd! Ingen olcyka hade inträffat och det handlade mer om att jag ifrågasatte deras parkering med halva bilen på vägen och halva på trottoaren, dom kunde fan ha kört upp en meter till och gett fritt fram på vägen istället för att jag ska åka över i andra körfältet med hojen, men det som gör mig förbannad är att han drar liknelsen med en trafikolycka!? och att dom är först på plats! Sist jag var med om en olycka kom polisen två minuter efter att polaren dött och 20 minuter efter att olyckan hände och första samtalet till 112 hade gjorts! :mad: idiot! och på toppen av allt tar han min nyckel den fittan så jag måste springa igång hojen eftersom att batteriet är dött.:brinnerup

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Att en polisjävel drar kopplingen mellan deras felparkering som att jag nästa gång kanske är påkörd! Ingen olcyka hade inträffat och det handlade mer om att jag ifrågasatte deras parkering med halva bilen på vägen och halva på trottoaren, dom kunde fan ha kört upp en meter till och gett fritt fram på vägen istället för att jag ska åka över i andra körfältet med hojen, men det som gör mig förbannad är att han drar liknelsen med en trafikolycka!? och att dom är först på plats! Sist jag var med om en olycka kom polisen två minuter efter att polaren dött och 20 minuter efter att olyckan hände och första samtalet till 112 hade gjorts! :mad: idiot! och på toppen av allt tar han min nyckel den fittan så jag måste springa igång hojen eftersom att batteriet är dött.:brinnerup

Låter som att du är packad så det kanske var bra att han tog nyckeln..?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vem FAN tycker att det är ok att döpa sina ungar 2013? Uppmuntra inte till sån idioti och be dem skicka ett sms med ungens namn så du vet vad du ska kalla honom/henne, svårare är det ju inte :va

SMS är bra. Då kan man spara det och kolla när det blir dag att minnas vad ungen hette!
Om ungen dyker upp med en förälder eller nåt kan man ju alltid låtsas att det ringer och kolla..

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
Låter som att du är packad så det kanske var bra att han tog nyckeln..?

Nä jag dricker inte så packad är rätt svårt, men förbannad över idiotin hos människan som skall vara polis och beter sig som ett rövhål för att man undrar om han ska stå med röven i vägen och förhindra trafik.

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Inte förbannad direkt men irriterad på att man inte tar väck annonser när man sålt sin vara!!! Hur svårt ska det vara?
Sen gör man sitt bästa att få kontakt med personen i fråga som har något att sälja. Efter att jagat via tele, sms och mail så får man daaagar efter första försöket ett sms om att varan är såld!
TA VÄCK ANNONSEN DÅ!

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jävla skitmaterial i något så kritiskt som en oljeplugg.
Nu hjälpte kanske inte den feta sprickan som jag kunde noterat innan jag tog i för att lossa skruven men ändå!

Nåja tur iaf att den satt på tjejens moped som ändå stått i källaren i flera år och bara skulle piffas till för att säljas. Blir till att beställa en ny skruv från kina och hacka loss kvarvarande skit under tiden jag väntar.

skitskruv.jpg

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
BAH
Ska beställa pryttlar, väljer en dyr svensk sida med bra rykte istället för att tjöpa billigt från andra sidan pölen. Fick beställnings och betalningsbekräftelse, pengarna dras från kontot "pågående transaktion"

När jag kollar ett par dagar senare har pengarna kommit tillbaka och jag har ingen orderhistorik på sidan.
Funderade först på lägga en ny order men skulle suga om det kommer en vara efter några månader och dras pengar. Så bestämde mig för att höra vad som kan gått snett.

Detta dagarna efter jag fått ett mail att företaget ligger lite efter i beställningarna efter diverse strul.
Cred till företaget för att jag får information om att det tar tid. Så inget ont mot dem.
Men blir förbannad för att det alltid ska strula :mad:
Får väl trösta mig med att det förhoppningsvis (peppar peppar) blir enklare att reda ut med ett svenskt företag.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Låg och häckade i sängen till klockan 12... Tänkte fixa det mesta på hojen efter kraschen igår men inte fått ur tummen ännu. Och nu är det så mörkt och grått ute så det är lika bra att skita i det!

Tänk om man hade ett garage!

Tjita1

Guest
Det har regnat på mig idag, och hösten gör sig påmind med gula löv och närmare 15 än 20 grader.
Det gör mig dock ingenting. Vad som gör mig nåt är att jag vill ha en öppen spis och få tillbaka mitt gillande av choklad, så jag kan sitta framför brasan med varm choklad och värma mig. :4skrika

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024