Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Punka på tidigare nämnd skitbil... Där gick min sovmorgon till sl imorgon.. Hade de fortfarande varit 7+ hade jag tagit hojen men nu blev de ju minus...

Tjita1

Guest
Idag är jag inte speciellt förbannad. Jag är lite bakfull för första gången i mitt liv, men det har jag lite svårt att vara förbannad på eftersom jag orsakade det själv. Sen är det -4 och snö ute, men det är jag inte heller förbannad på, för det ger mig en möjlighet att testa min vintercyklingsrigg (dubbdäck, skärmar, tjock jacka, buff).

Möjligen är jag lite förbannad på att min lägenhet ser ut som helvete, men det har jag ju också orsakat själv, så det är inte så jävla mycket annat att göra än att städa..

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Förbannad på att ha varit förkyld sedan snart 1 månad, trött o håglös.
Förbannad på att jag inte vet vad jag vill just nu. Kommer ingen vart med mig själv.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nejnejnej. Fyll på med Pepsi och kör ner en stavmixer i tuben. Drick med andakt.

... Det låter inget vidare men det sägs ju att man ska ha ett öppet sinne och prova allt minst en gång... :rolleyes: :D

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Nä, jag som blir förbannad om det är för mycket söndersmulade chips, skippar nog den där idén med Pepsi och stavmixer. =)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Snö punka kollektivtrafik glömda nycklar och passerkort such a Beautiful day to blow yourself up...

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Tjita1

Guest
Det skulle bli MC-väder i januari hade jag bestämt. Det blev det inte. 30 cm ligger det nog i Karlstad nu där det inte är plogat..

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Det skulle bli MC-väder i januari hade jag bestämt. Det blev det inte. 30 cm ligger det nog i Karlstad nu där det inte är plogat..

Flytta till Skåne, inte en millimeter snö.

Där kom en släng för lite över en månad sen som töade efter ett par dagar och lite häromdan som töade samma dag.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år