Lou siffer
officiellt lammkött
Göra om för andras skit och 15 papp mindre i lön än jag trodde, underbart att hantera när man sovit 3h... Men de är de iof värt!
http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=9404397
Dels vad som hänt, och dels att inget straff utdelas, inga elever blir utkastade ut skolan..
Håller med har jobbat ihop med rätt många muslimer .Och man kunde lätt skoja med dem och kalla dem en massa och de gav igen med samma mynt
Eller dotterProva att hälsa från deras morsa någon gång.
Eller dotter
För att jag har 3 st körklara mc men det snöar och blåser ute
Och de är dåligt för att...?I fredags gav en person en brödbit till min hund.
I fredags gav en person en brödbit till min hund.
och de är dåligt för att...?
Kom du på det nu?
Just nu är hunden hos veterinären och det är mycket osäkert på om han kommer hem igen.
Fy fan, en okänd som gav honom något då antar jag?
Ja...
Ville mest få fram budskapet att ge fan i att mata andras hundar! Varken kul att mista en fyrbent vän eller räkningen som kommer från veterinären.
Sitter och hoppas på att han kommer hem med de andra. Även om det tar en dag. För fyfan vad han var dålig må jag lova. Har aldrig sett en hund skaka och va så livlös när man fråga om han ville gå ut. Gick knappt väcka han imorse. Men när dörrklockan ringde haltade han upp för att se farfar komma . Så lite liv i rackarn finns det
Ja...
Ville mest få fram budskapet att ge fan i att mata andras hundar! Varken kul att mista en fyrbent vän eller räkningen som kommer från veterinären.
Sitter och hoppas på att han kommer hem med de andra. Även om det tar en dag. För fyfan vad han var dålig må jag lova. Har aldrig sett en hund skaka och va så livlös när man fråga om han ville gå ut. Gick knappt väcka han imorse. Men när dörrklockan ringde haltade han upp för att se farfar komma . Så lite liv i rackarn finns det
Känns som att brödet var kryddat med glykol.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|