Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Göra om för andras skit och 15 papp mindre i lön än jag trodde, underbart att hantera när man sovit 3h... Men de är de iof värt!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Planer för dagen som inte går i lås. :(

Dagen som började så bra med träning och påföljande gräsänklighet.

Inte förbannad lika mycket som besviken. Skulle hänga med en av mina bästa vänner, men ack så blev det inte.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
[video=youtube;s5hdrMR6JBw]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=s5hdrMR6JBw[/video]

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Happ, min baader meinhoff wagen fick tydligen för sig att ström till soppapump är för mesar.
Bara att tigga skjuts hem och så var veckans kvällar uppbokade mitt i allt så.... :huvet

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Fy fan, en okänd som gav honom något då antar jag?

Ja...

Ville mest få fram budskapet att ge fan i att mata andras hundar! Varken kul att mista en fyrbent vän eller räkningen som kommer från veterinären.

Sitter och hoppas på att han kommer hem med de andra. Även om det tar en dag. För fyfan vad han var dålig må jag lova. Har aldrig sett en hund skaka och va så livlös när man fråga om han ville gå ut. Gick knappt väcka han imorse. Men när dörrklockan ringde haltade han upp för att se farfar komma :). Så lite liv i rackarn finns det :)

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ja...

Ville mest få fram budskapet att ge fan i att mata andras hundar! Varken kul att mista en fyrbent vän eller räkningen som kommer från veterinären.

Sitter och hoppas på att han kommer hem med de andra. Även om det tar en dag. För fyfan vad han var dålig må jag lova. Har aldrig sett en hund skaka och va så livlös när man fråga om han ville gå ut. Gick knappt väcka han imorse. Men när dörrklockan ringde haltade han upp för att se farfar komma :). Så lite liv i rackarn finns det :)

Finns det teorier om vad det fanns i brödet? Det sker inte alltid av oaktsamhet det där.

Hoppas jycken klarar sig.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja...

Känns som att brödet var kryddat med glykol. :mad:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...