Idag är jag förbannad därför att...

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
CBR 600RR -08
Man går ju för helvete runt och letar efter han! :huvet:gråta

Nä lägg av, han klarade sig inte!?

Så sjukt onödigt, vilken jävla nolla matar en främmande hund!? :mad:

Jag har bara två katter, vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände någon av dom nåt, och en hund är ju hundra gånger värre kan jag tänka mig.

Och vad säger man till dig? Det kommer bli bättre? Såsmåningom kommer du kunna se tillbaka och vara glad för att du en gång hade världens bästa hund? Fuck that, sånt betyder ingenting just nu.

Fy fan

Mitt enda krassa tips utifrån hur jag själv funkar, plåstra om knogarna och håll fast vid ilskan, fysisk smärta är lättare att hantera än känslomässig. Slå på väl valda saker och skäll ut de som står dig närmast och vet vad du går igenom. När värsta chocken lagt sig kan du börja hantera sorg och saknad.

:(

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Vill inte skriva på facebook så skriver av mig här istället. Snart är det ju glömt iallafall.

Nu har jag väntat hela kvällen, snart hela natten. Du brukade komma innan lampan slocknat. Du är fortfarande inte framme och lampan fortfarande tänd. Du är så långt borta men ändå så nära.

Vila i frid min goda vän.

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Vill inte skriva på facebook så skriver av mig här istället. Snart är det ju glömt iallafall.

Nu har jag väntat hela kvällen, snart hela natten. Du brukade komma innan lampan slocknat. Du är fortfarande inte framme och lampan fortfarande tänd. Du är så långt borta men ändå så nära.

Vila i frid min goda vän.

Sorglig läsning, det är inget roligt när ens husdjur går bort. Och ännu värre i ditt fall.
Jag lider med dig.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Bredbandsbolaget blockar port 25.
Undra på fan att jag inte kan testa NAT-regeln in mot min exchangekärra på jobbet.

...och jag är lika förbannad på mig själv att jag fipplade så länge innan jag kom på det, var ju en tio år sedan de införde blocken. :huvet

Tjita1

Guest
Undra på fan att jag inte kan testa NAT-regeln in mot min exchangekärra på jobbet.

...och jag är lika förbannad på mig själv att jag fipplade så länge innan jag kom på det, var ju en tio år sedan de införde blocken. :huvet

Varför då..? :va

Själv är jag arg på min hopplösa mage som alltid gör ont på nåt ställe... (No worries, jag vet vad det är för fel på den..)

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85

Jag har bredbandsbolaget och port 25 :)
Jag kommer å andra sidan från Bostream och då fick vi ha kvar port 25 och fast ip.

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Biljäveln gick sönder idag. Sjöblött på marken så jag har inte varit under och kollat. Skramlade till när jag gasade lite extra uppför en backe och efter det låter det som att jag har raka rör. INTE väder för att meka utomhus just nu. :mad:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Kunder som inte betalar fakturor. När ärendet till slut går till inkasso ringer min telefon. Då hävdas det av nämnda kund att det är mitt fel. :va

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hämtar två stora och jävligt tunga fulladdade batterihelveten i garaget. Installerar dom i husbilen trots att regnar vattenballonger ute. Åker till förrådet och hämtar fler kuddar än al Qaida har kameler. Var och en ska in på sin plats och ligga åt rätt jävla håll med.
Testar att inga pumpjävlar fruset sönder i den arktiska kylan. Ett däck som har haft skitmycket punka har blivit ersatt av ett sprillans skitnytt däck av okänt fabrikat.
Har tagit av kapelletfanskapet som är så stort och tungt att man får ha domkraft för att lyfta det. Det är ännu roligare när det fastnar sådär gulligt i takluckan. Då det regnar in floder med friskt jävla regnvatten när man med nåt som är långt, ingen frustration, ska få loss kapellet utan att välta hela husbilen på sidan.
Sedan hjälper jag den satans gubben som helt saknar känsla för andra människors tid att hitta rätt jävla buss, som går till en annan buss. För att där, i solparadiset Årjäng, byta till tåg. Det tåget går till Kil där ett annat spårbundet jävla transportmedel ska tuffa honom vidare till självaste husbilsmeckat GÖTEBORG!
Kl 12.00 stod jag där. På min arbetstid, och väntade. Självklart regnade det spik som från en pistol, i hela ansiktet.
Kanske hade den ryggradslösa skethögen till gubbe, brutit av sin tandpetare innan hans första buss skulle gå. För inte syntes han till.
Som av en helt otrolig händelse gick det inte att nå aset på hans mobil heller.
Hade han bara orkat skicka ett sms med TVÅ ord hade jag sluppit att skriva allt detta, på en fredag, då jag hade tänkt fira. Att bli av med "dåligtsamvetes"-bilen hade varit som en multipel orgasm längst bak i Mackans buss, åkandes på kurviga vägar i självaste himmeln.

Orden "Kommer inte" dök dock aldrig upp :(

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Som av en helt otrolig händelse gick det inte att nå aset på hans mobil heller.
Hade han bara orkat skicka ett sms med TVÅ ord hade jag sluppit att skriva allt detta, på en fredag, då jag hade tänkt fira. Att bli av med "dåligtsamvetes"-bilen hade varit som en multipel orgasm längst bak i Mackans buss, åkandes på kurviga vägar i självaste himmeln.

Orden "Kommer inte" dök dock aldrig upp :(

Och varför skriver du detta? Eller är jag så trötter så jag inte förstår varför?

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Misslyckades fullständigt att byta spindelled på bilen.
Borde kollat upp instruktioner innan.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Och idag lyckades jag köra sönder en firmabil.
Motorväg + snömodd + vajerräcke.

Det går inge bra nu.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE