Och idag lyckades jag köra sönder en firmabil.
Motorväg + snömodd + vajerräcke.
Det går inge bra nu.
De va la pundigt av dig?
Och idag lyckades jag köra sönder en firmabil.
Motorväg + snömodd + vajerräcke.
Det går inge bra nu.
Inte vant mig vid att allt är mitt fel...
Och nya chefen pissar på mig å de grövsta, varken lön eller arbete stämmer med va som va sagt
De här utvecklas till dagen jag blev singel och arbetslös..
Nästa gång ser du till att ha precis allt på papper
Tja, inte tjejen då kanske
Tjejer gör sig bäst på papper
Bitter much?
90% av avdelningen jag jobbar på är småbarnsföräldrar,
Det vabbas KONSTANT, det är aldrig full bemanning, på riktigt.
När vabbande förälder väl är tillbaka, så är man det GRISSJUK. Är det inte flunsor, snuvor så är det vinterkräkan man kommer dragande med.
Fy helvete satan jävlars avskräde till fanskaps amöbors pungsvetts FLATLÖSS vad jag är less på det här.
Jag har klarat mig hela hösten, och fram till nu, men nu tog det skruv på riktigt, haft feber i tre dagar nu, sover fan ingenting för man hostar tills man spyr, och jag har ett digert berg av arbete som är svårt att ducka för.
Den enda räddningen är att jag kan jobba hemifrån.
Ni som gör det här, och rycker på axlarna "det är ju bara en snuva, magsjuka, whatever" - betänk att ni drabbar andra...mina planer på vasaloppet i år börjar ju lukta lätt rökta.
Fan ta er, vabb-fuckon.
När vabbande förälder väl är tillbaka, så är man det GRISSJUK. Är det inte flunsor, snuvor så är det vinterkräkan man kommer dragande med.
Fy helvete satan jävlars avskräde till fanskaps amöbors pungsvetts FLATLÖSS vad jag är less på det här.
Jag har klarat mig hela hösten, och fram till nu, men nu tog det skruv på riktigt, haft feber i tre dagar nu, sover fan ingenting för man hostar tills man spyr, och jag har ett digert berg av arbete som är svårt att ducka för.
Ni som gör det här, och rycker på axlarna "det är ju bara en snuva, magsjuka, whatever" - betänk att ni drabbar andra...mina planer på vasaloppet i år börjar ju lukta lätt rökta.
Fan ta er, vabb-fuckon.
Nä jag är rolig! Tjejer på papper gnäller inte när man kladdar ner dom tänkte jag. Fast det gör la ente du heller höhö gubbslem tjoho
Fan ta er, vabb-fuckon.
Här släpas det med snorande och hostande bajsmaskiner till arbetsplatsen...
Någon som har ett rep att låna?
Du kommer säkert att hitta något fel på det också
Ibland är livet precis så
Är bara så förbannat trött på livet.
Jobbet suger, bolagsledningen är idioter, många kunder är idioter, sysslorna är trista, lönen är ett dåligt skämt, lägenheten är bajs, grannarna är idioter, vädret är trist, kontot är tomt, skar bort halva tummen i helgen och fick den sydd så kan inte göra nått vettigt med händerna, folk kan inte köra bil utan är bara i vägen, mellan alla fittans farthinder, behöver tvätta, de jävla dårhuvena på skatteverket har höjt skatten en procent från ifjol trots att jag har samma skitlön som då, behöver städa, allt man vill göra på fritiden kostar stålar jag inte har, skall in till polisen på förhör på torsdag för att däcksdimension (orginaldimension) inte stämt med det i registerutdraget och jag vägrat (självklart) ta emot böterna, och de jävla idioterna fattar inte ren svenska när jag säger åt dem att lägga ned för helvete, trots att det är ren pappersexercis som omöjligen kan göra någon betydelse, efter sex månader eller något så löjligt. Osv, osv.
Är bara så förbannat trött på livet.
Jobbet suger, bolagsledningen är idioter, många kunder är idioter, sysslorna är trista, lönen är ett dåligt skämt, lägenheten är bajs, grannarna är idioter, vädret är trist, kontot är tomt, skar bort halva tummen i helgen och fick den sydd så kan inte göra nått vettigt med händerna, folk kan inte köra bil utan är bara i vägen, mellan alla fittans farthinder, behöver tvätta, de jävla dårhuvena på skatteverket har höjt skatten en procent från ifjol trots att jag har samma skitlön som då, behöver städa, allt man vill göra på fritiden kostar stålar jag inte har, skall in till polisen på förhör på torsdag för att däcksdimension (orginaldimension) inte stämt med det i registerutdraget och jag vägrat (självklart) ta emot böterna, och de jävla idioterna fattar inte ren svenska när jag säger åt dem att lägga ned för helvete, trots att det är ren pappersexercis som omöjligen kan göra någon betydelse, efter sex månader eller något så löjligt. Osv, osv.
Det absolut bittraste är ju att där inte finns något ljus i slutet på tunneln. Suttit fast i mer eller mindre samma skit nått år nu och om någonting så går det bara sakta men säkert utför ner i mörkret.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|