SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Happ, månadens slut, kan betala hyra eller fortkörningsböter. Bara att välja vilken håll man vill bli knullad i röven från dådå.
Happ, månadens slut, kan betala hyra eller fortkörningsböter. Bara att välja vilken håll man vill bli knullad i röven från dådå.
Idag är jag förbannad på två stora världsproblem.
1. Apple som har bestämt att svaraknappen på hörlurarna ska sitta på höger sida, jag har alltid haft den på vänster men nu kan man inte vända öronpropparna som man vill längre.
2. Björk-jävla-kladd på bilfan som man inte får bort med mindre än att ta fram vinkelslipen.
Jobbigt
Den svenska läkarkåren i allmänhet och tjejens husläkare i synnerhet, som i snart ett år hävdat att min flickvän bara är inbillningssjuk, och att det inte är något fel på henne. Hennes husläkare har för övrigt aldrig ens undersökt henne, utan "visste redan första gången hon kom in att det inte var något egentligt fel på henne".
Nu har ortopeden kommit på att den magnetröntgen som gjordes för ett år sedan, men som ingen verkar ha kollat särskilt noga på, visar att hon har diskbråck och även någon form av skada på ett par intilliggande kotor.
Så hon har under tiden gått och blivit sämre och fått kraftigare värk tills nu när hon knappt kan sitta upp längre än en halvtimme åt gången. Helt i jävla onödan.
Fan vad syrak! Sånt där gör en riktigt sne!
Hoppas de får ordning på henne nu.
Haha, ja jävlar i mig, den var rolig.
Antar att du inte har några egentliga erfarenheter av vår sjukvård......
Nä, det har jag faktiskt inte. Aldrig uppsökt en vårdcentral, ens, i egenintresse. Men man har ju hört en del, men jag lever ändå på hoppet.
Snö...
Nä, det har jag faktiskt inte. Aldrig uppsökt en vårdcentral, ens, i egenintresse. Men man har ju hört en del, men jag lever ändå på hoppet.
Västeråskrokarna, precis som det står på SGM's "ort"? Tänk nån gång POOPY!
Fan vad syrak! Sånt där gör en riktigt sne!
Hoppas de får ordning på henne nu.
Well jag lyckades hålla mig borta i 12år t.o.m i måndags..
Jag kommer nog aldrig gå till en vårdcentral igen och skulle inte rekommendera någon det heller utan uppsöka ett riktigt sjukhus eller om inte ens det...
Utanför Ö-vik bland annat...
View attachment 404395
Han kan vara precis vart som helst. Tänk JP!!!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|