PippiT
Professionell mobbare
Poopy. Lyssna på mr PanGkaka, he knows his shit.
I know my shit more.
Poopy. Lyssna på mr PanGkaka, he knows his shit.
Jo men det är ju inget konstigt.
Knäskada som har gått upp igen och klarar inte att kicka igång hojen längre�� Dax att byta hoj!
Hade du haft 50cc mer hade vi kunnat byta med pengar emellan
...folk kör ofattbart oförutsägbart och märkligt. Några exempel:
- Du närmar dig en rondell, och har anpassat din fart för att snyggt glida in bakom den där röda volvon. Men nej, då kommer den obligatoriska hemska SAAB-jäveln som skjuten ur en kanon från infarten före din. Nästan så han kör in i röven på Volvon. Du glider in bakom SAABen och konstaterar att människan så snart h*n lämnat rondellen kör 10km/h långsammare än skyltat och bortanför honom försvinner Volvon....
- Påfartsramper till motorvägen. På den kör man i max 80, sen byter man till motorvägens högerfil innan man börjar gasa upp mot 110.
- Omkörningar. Du kommer ikapp nån på motorvägen, och går ut i vänsterfil för att köra om, bara för att då upptäcka att fordonet ifråga helt plötsligt väckts ur sin dvala och dammar på i något högre hastighet än den du vill kryssa i. Du släpper av och går in bakom, och då börjar den jäveln att sakta ner igen.
Jag hatar fan alla i trafiken. Ofattbart mycket idioter som kör så jävla konstigt att man är glad att man inte får hjärtinfarkt.
...folk kör ofattbart oförutsägbart och märkligt.
Jag hatar fan alla i trafiken. Ofattbart mycket idioter som kör så jävla konstigt att man är glad att man inte får hjärtinfarkt.
Trots att jag är vänsterpartist, så undrar jag ibland om fan inte välfärdssystemet i det här landet är lite för generöst. Eller iallafall skevt fördelat.
Mitt jobb: Kör rullstolsbuss.
Idag fick jag en körning med en dement person i rullstol (med assistent) som gick från ett hus till ett annat hus, tvärs över gatan. Kunde inte assistenten själv kunnat putta den korta sträckan?
Denna resa kostar då alltså kommunen drygt 2000 kr, och sådana resor är inte ovanliga.
I tisdags fick en annan förare köra en standardrullator, alltså bara själva rullatorn och inget annat, från Umeå till Malå. En sträcka på 20 mil som troligen kostade landstinget runt 4500 kr. Hade det inte varit bättre om landstinget sponsrat en rullator på plats i Malå?
För att vissa människor verkligen kör som fittor.
Jag är typ aldrig grinig. ��
Låt mig svara med ett citat av vad du precis skrev i "en annan" tråd...
^^ Är inte det där BUSTED! så vet inte jag vad som är Busted!
Jag är på riktigt livrätt för att köra bil i den här stan.
Tog mig hem från jobbet och plötsligt dök det upp en Volvo 850 fem centimeter från bakluckan.
Föraren verkade påtänd, fladdrade och for bakom ratten, ryckte till och försökte passera mellan mig och en refug, men det gick ju inte så han pallnitade och vräkte bilen ut på fel sida, öste mot rött så gångtrafikanter och cyklister kastade sig åt sidan.
Det är tamefan cirkus jämt.
Jag vill inte ha nåt slöseri.Håller med, men det finns större plånböcker att plocka pengar från.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|