RMT_Racing
Bitsk
Ytterligare en tusenlapp till svenska tullens fikakassa.. hoppas ni sätter kolesterolet i halsen
Besiktningstrubbel
var och besiktade bilen idag.
summa summarum:
förstörda länkar och bussningar hela vänster sida, styrservon hackar och slirar.
sönderslagen främre del av avgasrör från gren t.o.m katalysator.
Weightleveller'n söndertryckt
(har till uppgift att hissa upp och ner på fjädringen vid tung last mm)
Automaten vägrar att växla ordentligt, hoppar mellan växlarna på konstant varv och hastighet.
kommer att få lägga minst 7 kkr för att bara laga skiten igen.
första och absolut sista gången jag besiktar där kan jag säga.
eftersom det är en "sån där" institution så antar jag att det bara är att tacka och ta emot.
Jag hoppas att du åtminstone gav fanskapet en dansk skalle och avslutade med att köra igenom deras hall utan att vänta på att portarna öppnade sig
Man skall alltid ha hjälmen med sig så man kan dela ut en Araiskalle..mycket effektivare..i ABSOLUT NÖDFALL kan man utdela en Shoeiskalle..
ett embryo, flera embryon? ett rätt!Idag är jag förbannad därför att skolan glömt att publicera informationen om att dagens dugga i histologi även omfattade embryologi på den officiella anslagstavlan där all information skall publiceras. Istället hade man delgivit eleverna på en icke obligatorisk lektion jag givetvis inte hade besökt....
Resultatet blir troligen nära full pott i histologi men knappt några rätt på embryologin
Man skall alltid ha hjälmen med sig så man kan dela ut en Araiskalle..mycket effektivare..i ABSOLUT NÖDFALL kan man utdela en Shoeiskalle..
Jo, men är man lika tjockskallig som Dee_cati behövs ingen hjälm.
Överklaga? Besiktningsmannen ska ha en eloge för att han fick bort ännu ett fordlik från våra vägar.Han verkade ju ha en riktigt dålig dag. Du fick tyvärr också en. Går det inte att överklaga någonstans?
Överklaga? Besiktningsmannen ska ha en eloge för att han fick bort ännu ett fordlik från våra vägar.
Ja, det är ju givetvis SBP:s fel att du har en skithög till bil.Vilka jävla idiotjävlar!
Prata med folk som sitter över dom och kräv att dom ersätter dig på något sätt. Förmodligen kommer du inte få ett öre om du inte kan bevisa att bilen var i ett annat skick innan du besiktigade bilen där. Men det är en principsak!
Kör italiensk rosthög själv och skulle någon jewla Alfa-hatare till besiktningsman få för sig att börja misshandla den vet jag inte vad jag skulle ta mig till!
Varför sa du inte åt honom att sluta upp med det han höll på med?
Hellre att ha betalat några hundra och åka till en annan besiktning än att få bilen demolerad.
Tja, nu vet inte jag, men mitt lik till SAAB från 88 har gått igenom skakmaskinen alla år utan att någonting har tagit skada, fast nu går det nog inte en gång till, för nu känns det som om hela bakaxeln är lös...
Men prova ska jag!
Ja, det är grejer det. :hängande bromsarKlart den går igenom, nu pratar vi Saab
Ja, det är ju givetvis SBP:s fel att du har en skithög till bil.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |