Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sköldpaddor?

Vad är grejen?
Det enda dom åstadkommer är att skita ned i sitt akvarium.

Samma sak gäller vandrande pinnar, inte direkt gossevänliga djur.

pluttafia

LoTtA
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
Kawazaki ZX7R -97+ några havremoppar
För ja flög av hästen i lördags å bröt båda benen i handleden plus att de fick göra en karpaltunnelklyvning... och sy på knäet!!
så har blivit tvungen att avboka min uppkörning och ställa av hojen å hela sommaren är förstörd :gråta :huvet :huvet :död :mad:
så nu ligger ja mest nerdrogad i sängen :ätapiller

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
idag är jag förbannad på försäkringsbolagen och deras jävla ockerpriser!!!:mad: ska strypa rd:n till mellanklass på fredag men låta farsan köra upp den till yamahacenter i helsingborg inför strypningen redan imorgon och måste därför försäkra och ställa på hojen. ringer runt till lite olika föräkringsbolag och hör mig för om priser på trafikförsäkringar. här är resultatet: trygghansa, 4500 kr per år med motiveringen att det är en sporthoj. folksam, 5500 kr per år med motiveringen att den har låg vikt för sin effekt. IF, 11000 (!:skrämd!?) kr per år med motiveringen att jag är ung:huvet jag menar för helvete, vilken av dessa tre jag än valt hade jag fått betala hojens inköpsvärde på bara två år, i försäkringspengar!!!:mad: utom om jag valt if, där hade det bara tagit ett år. satans jävla utsugare!!!:mad: :huvet

tacka fan för bilsport mc och deras classica-försäkring, 1600 spänn om året bara sådär, inte ett ord om vare sig sporthoj, låg vikt eller ung förare:tummenupp men jag är fortfarande arg på de andra!:mad:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
ComHem jävlas med ALLT!
Internet & telefonen kan lägga av flera ggr om dagen. Nu har jag fått nog & försöker säga upp hela skiten.

70 samtal före i kön, kommer fram, de kopplar till uppsägningen. 16 samtal före, jag är nr 1.....ÄNTLIGEN! Va fan, ingen svarar?! 30 signaler eller nåt å KLICK!!! :mad:

Dag nr 2, samma visa igen. Du är nr 26 i kön, du har 9 min väntetid. Det tar 25 min. Kommer fram, kopplas till uppsägningen, 4 samtal före, YES! Min tur, nr 1. 30 signaler & KLICK!! :mad:

Har även mailat två ggr utan respons :huvet

Jag blir fan galen, vad gör man??!!

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Trodde ju in min enfalld att vattenpumpen skurit på Haschibaschin... Men icke! Mitsubishihlvtesj* vlask!tbilss*t*n till galant bestämde sig för att begå harikiri ordentligt... *suck*

Remskivan på vevaxeln sitter limmad på själva infästningen för att
minska vibrationerna... Gissa vad som händer när limmningen släpper???
Jo remskivan släpper, far in i kamremskåpan, gör stora fiiiina hål och fläktremmarna går in i kamremmen och naggar den för att sen fara av och slita med sig en massa sladdar vid motorn... Sladdarna går att löda så fort jag lyckats färgmatcha dom men resten måste bytas, det jag hitintills har hittat som är paj kostar i runda slängar 8-10 loppor... :(

Behöver jag säga att den bilen ska bort när den är hel igen och jag kommer ALDRIG NÅGONSIN att köpa en Haschibaschi bil igen?? :mad
Kommer aldrig att kunna lita på den igen och får man såna här problem när bilen precis passerat 11k mil så vill jag inte veta vad som händer när den passerar 12k...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Gammelfarbror #1: Ligga?
Gammelfarbror #2: Tycker du verkligen det?
Läskiga kattmänniska: Du är nog närmast.
Svenglskläraren: Njaaa... inte så mycket.

Imagine the disappointment när hon faktiskt har en ny kille. Nu blev jag skadeglad, är det här rätt tråd för det?

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03

soi

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
R6:a(såld)Numera Honda Cbr1000RR-07
Bitter på att man har ett jobb där man pucklas på dagligen, kom hem nyss med rivmärken på armar, blåmärken o en början till ett blå öga..D värsta e att man inte får göra ett dugg tebax...goood dammit...idag har jag rätt att va bitter..

särkrille

pojkband
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
svart sak
Bitter på att man har ett jobb där man pucklas på dagligen, kom hem nyss med rivmärken på armar, blåmärken o en början till ett blå öga..D värsta e att man inte får göra ett dugg tebax...goood dammit...idag har jag rätt att va bitter..

vet inte vad du menar med "pucklas på" men jobbar du måhända som prostituerad?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Hmm, det måste innebära att du jobbar med djur. Veterinär, piga, djuförsökslabratorium? :gnissla

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag, mitt jävla klantarsle inte är ute i tillräckligt god tid och aldrig är tillräckligt förberedd, så när jag skulle skriva upp för C idag så hittade jag inte stället jag skulle vara på. Jag är så sämst.. Att jag aldrig kan organisera mig bättre än så... :mad:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024