speedfreak404
Touring Fantast
Det här borde förklara min frustration...
Igår framkom det att min tjejkompis som jag skulle gå på U2 med om en vecka "inte hade pengar"..
Allt är bokat och betalt av mig för cirka 6 månader sen (kommer inte ihåg när biljetterna släpptes).
Hur FAN kan man inte ha pengar när man vetat om det hur jävla länge som helst!? 700:- för en biljett. Hotell är gratis via jobbet.
Fyfan vad jag lackar ur. Hon är inte min vän längre.
Konstigt, man får inte skicka droger genom tullenFör att inget företag i USA verkar kunna/vilja skicka kemikalier eller aerosoler till Sverige! GAH!
"Haha, du är nog den mest korkade jag har träffat. Jag tycker verkligen illa om dig, jag vill inte ha med dig att göra, och jag vill inte att du hör av dig. Du kan skriva ditt kontonummer så sätter jag in pengar imorrn."'
Det är det meddelandet jag fick idag på Facebook av tjejen sedan någonting hände imorse vid 0600. Jag var nykter, men jag kan fortfarande inte sätta fingret på vad som gick snett. Det här känns INTE bra......
Konstigt, man får inte skicka droger genom tullen
Tomas Ledin lirar på Sofiero just i detta nu, men fyfan för Tomas Ledin!! Jag bor drygt 500m från detta spektakel, tillräckligt nära för att höra 5000 småbarnsmorsor stämma in i "deeen fliiickan gör allt föör att göööra mig licklig"
Fyfan för Tomas Ledin..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |