Idag är jag förbannad därför att...

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
Det här borde förklara min frustration...

vnster.jpg

67110366.jpg

krasch1.jpg

krasch2x.jpg

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
För att jag har ont i huvudet i dag och för att jag inte fick tårta till frukost. Ingen ordning på någonting.

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
RSV4 Factory
För att inget företag i USA verkar kunna/vilja skicka kemikalier eller aerosoler till Sverige! GAH!

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Igår framkom det att min tjejkompis som jag skulle gå på U2 med om en vecka "inte hade pengar"..

Allt är bokat och betalt av mig för cirka 6 månader sen (kommer inte ihåg när biljetterna släpptes).

Hur FAN kan man inte ha pengar när man vetat om det hur jävla länge som helst!? 700:- för en biljett. Hotell är gratis via jobbet.

Fyfan vad jag lackar ur. Hon är inte min vän längre.

Tacka henne och bli vänner igen, du slapp ju U2 för kattsiken! :)

Idag är jag less för att jag inte är sugen på att göra någonting. Jag kan inte ens göra någonting på grund av en hundvalp (sambons) som ska vaktas. :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
"Haha, du är nog den mest korkade jag har träffat. Jag tycker verkligen illa om dig, jag vill inte ha med dig att göra, och jag vill inte att du hör av dig. Du kan skriva ditt kontonummer så sätter jag in pengar imorrn."'

Det är det meddelandet jag fick idag på Facebook av tjejen sedan någonting hände imorse vid 0600. Jag var nykter, men jag kan fortfarande inte sätta fingret på vad som gick snett. Det här känns INTE bra......

Wtf?:va fått veta något mer ännu?

EmiliosFantomen

Guest
Borreliafästing som har sett till att jag inte får kröka på 10 dagar:mad:

edit: får visst kröka, men inte varje dag:mad:

Last edited:

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Hoj
Moddad XJ600s
För att jag söp bort min mobil på fyllan och istället för att spärra mobilen så ringde jag och spärrade mitt VISA-kort som jag hade i bakfickan. Allt i fyllan och villan. Helvete :mad:

NeMoo

Återfallsfanatiker
Gick med
18 Jul 2009
Hoj
Hojlös
För att jag drog av två M10 på brukisbilen idag......... :mad:
inte illa trots att jag tömt en halv flarra rostlösare på skruvarna innan jag ens försökte... (Såklart det var två skruv på hjulupphängningen som fått smaka på 13 svenska saltvintrar men ändock)

Lattjo blir krypköra till verkstad imorgon o skämmas lite med mössan i handen.... :näsblod

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Jag är förbannad över att jag tanka på pream och hade plötsligt skit i tanken! Har fått krongla till jobbet i en vecka nu för att skiten redan ligger i den kinesiska mästerverket som ser ut som att komma från yttre rymden, även kallat en väldigt omständig förgasare.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Är förbannad på en idiot som gick ut o ställde sig och försökte blockera vägen när vi (ett litet motardgäng) körde förbi, kort därefter försökte en saab prejja oss:mad:

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
...det fortfarande känns som om jag har en halv liter vatten i örat trots snart en vecka på penicillin. :gnissla

Inte ens en heldag på 44årsracet som funktionär kunde rensa örongångarna från bös! Då är det illa! :mad:

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
..för att jag tyligen bor i den (teknologiskt)eftersatta delen av stan. Kan inte få internet via telejacket från ngn bra & billlig leverantör. :mad:

Står mellan å behålla b.b.bolaget som e dyra men lätta å ha att göra med när ngt krånglar, eller våga byta till tele2 som är minst 50kr billigare/mån för samma hastighet men med bindningstids...

*morr....*

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Tomas Ledin lirar på Sofiero just i detta nu, men fyfan för Tomas Ledin!! Jag bor drygt 500m från detta spektakel, tillräckligt nära för att höra 5000 småbarnsmorsor stämma in i "deeen fliiickan gör allt föör att göööra mig licklig"

Fyfan för Tomas Ledin..

Om du läser denna recension kanske du blir lite gladare. En sågning längs fotknölarna...

http://www.dn.se/kultur-noje/konser...in-och-caroline-af-ugglas-pa-skansen-1.922188

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Fi fan för tjejer som inte kan köra. Jag körde i godan ro i Midsommarkransen med tjejen och hunden tidigare idag. Vi skulle svänga vänster i en rondell och på min högra sida av rondellen kom en tjej/idiot/praktmongo som också skulle svänga vänster och som skulle lämna företräde - TRODDE JAG!!! Jag låg alltså i (vänster) innerfil och skulle glida över i ytterfil och göra klart min vänstersväng. Det som istället hände var att snillet körde in i rondellen i höger fil, tokväjde vänster in framför mig för att hamna i innerfil och sen ut i ytterfil och ut ur rondellen. Hade jag inte bromsat hade jag T-bonat henne då vi båda bytte fil samtidigt.

Hon lyckades fan med tre fel av två möjliga:
1. Sket totalt i företräde
2. Svängde vänster från ytterfil i rodell
3. "Omkörning" i rondell

Det jävligaste var att jag försökte hänga mig på tutan men fick inget ljud alls då man måste pricka minst en av två "knappar" på tjejens Opel. Jag höll fan på att koka över i en halvtimme efter det. Satt och hittade på att jag skulle kört efter och stoppat henne och frågat om hon var full eller bara inte kan köra bil osv. En lyckad eftermiddag alltså :)

Last edited:

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
För att min chef är en dum idiotjävel som förskingrar pengar och trakasserar personalen sexuellt och nu ska företagshelvetet sättas i konkurs så man blir av med jobbet! KUUUUUL med 2 hästar, hoj, hus och bil... och får man något nytt jobb? NÄ! Och detta får man veta på SIN FÖDELSEDAG! man har dessutom varit sjuk (svininfluensan, vad fan är sannolikheten för det när man itne ens träffat en enda människojävel på flera veckor!?!?!?!) hela sin fucking jävla semester som va den första semestern man haft på 5 år! inte ens fint väder har man fått, nä, det regnar, HELA TIDEN! Dessutom har motorn börjat ticka på hojfan...:huvet

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...