Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Har ett komplett verktygsskåp, dock 120 mil bort... hade bara köpt exakt det som behövdes för byta toppackning men tji fick jag

1/2" är 12.52mm och och om jag håller skiffan som går på men är för kort för att jag ska orka lossa brevid 1/2" så ser jag fan ingen skilnad men likförbannat går det inte på...

Jag har skruvat diverse räppel i alla år och 1/2" och 13mm verktyg är alltid utbytbara, även på helt nya mm bultar.

Det är något annat

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag har skruvat diverse räppel i alla år och 1/2" och 13mm verktyg är alltid utbytbara, även på helt nya mm bultar.

Det är något annat
Du är välkommen hit å bevisa att jag har fel men skiten går verkligen inte på!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Glapp skiffa.. 14mm såklart.

Att jag i feber råkade lova att låta ett par flong nya däck följa med när jag sålde ett par fälgar..

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Babianerna på bilbesiktningen underkände min bil! :mad:

Knappnålshål på en gummidamask på en kulled så fick som för sig attt så får det icke va. :gnissla Orkar faaan inte skruva ute i det underkylda regnet mer, så blir 2.5k fattigare bara därför, och sen skall slapptaskarna ha betalt för att man skall dit och visa upp skiten också. :(

Är inget fel på den egentligen, har gått igenom precis ALLT i molekyler själv dom senaste månaderna, inte många hundra km sen jag helt nyrenoverade framvagnen. Kollade upp alla leder och bussningar senast igår kväll.
"Det rör på sig" -jooo tjena, det är en fjädrad kulled, den skall röra på sig, är den stum bryter man ryggraden för att ni inte kan underhålla vägarna! :död

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
För att jag är småförkyld, och sovit illa=trött som en hamnhora efter ett flottbesök...:huvet

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vart sover du egentligen? Provrum på H&M? :hihi

Jag vaggas till sömns på tåget på väg till jobbet....i vanliga fall så sover jag gott fram till Alingsås då jag, trots öronproppar, blir väckt av "boskapsflocken" ..
:notme

Ingen dag är den andra lik o faktiskt många skratt o skvaller men vissa dagar har man lust att bara :brinnerup

Idag mer förbannad på hur kortsiktigt man bedriver den offentliga vården o att man inte fattar att all! personal i vårdkedjan e viktig!!

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
IKEA!!! :mad:

Nån idiot på fittföretaget har lyckats skriva fel postadress så ett paket med luckor och lite skit är nu 6 mil bort från mig.
Och när man ringer till dem och förklarar att de då får fixa en bil som kör hem skiten till mig så går ju det absolut inte att ordna :mad:
Istället måste det göras en ny beställning och denna vara returneras och jag får en ny. Och får vänta en vecka extra på något som redan är en dag försenat.
Förbannade jävla idioter säger jag bara, jävla pajasföretag!

Bauhaus körde hem ett badkar till mig för några veckor sedan då det var försenat och jag krävde det inom ett dygn, där var utkörningen dyrare än själva karet men de vet hur man behandlar sina kunder!

Jag sa att jag hämtar grejerna själv om de inte kan göra något annat, då erbjöd de mig hiskeliga 18,50:-/mil, totalt 222:- :tummenner

Så kom ihåg det gott folk, handla inte på Ikea och begär samt BETALA för utkörning för de är så inkompetenta att de inte ens hittar sina egna rövhål :huvet

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Världens mest onödiga uppfinning! Färgade glödlampor:mad:
Vem fan kom på det? De håller bara något år sedan är färgen loss och det blir påpekande på besiktningen:gnissla
"Det lyser för vitt serrö"
44 spänn för två lampor:arsele

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Babianerna på bilbesiktningen underkände min bil! :mad:

Knappnålshål på en gummidamask på en kulled så fick som för sig attt så får det icke va. :gnissla Orkar faaan inte skruva ute i det underkylda regnet mer, så blir 2.5k fattigare bara därför, och sen skall slapptaskarna ha betalt för att man skall dit och visa upp skiten också. :(

Är inget fel på den egentligen, har gått igenom precis ALLT i molekyler själv dom senaste månaderna, inte många hundra km sen jag helt nyrenoverade framvagnen. Kollade upp alla leder och bussningar senast igår kväll.
"Det rör på sig" -jooo tjena, det är en fjädrad kulled, den skall röra på sig, är den stum bryter man ryggraden för att ni inte kan underhålla vägarna! :död

Våga säg ifrån. En bekant som råkar jobba som besiktningstekniker hamnade hos någon nyanställd dryg paragrafryttare på besiktningen. Varefter han får tuppjuck och skäller ut spånet efter noter när han noterar 5st 2:eek:r på en bil som med god marginal klarar alla punkter.
Efter mycket gormande lessnar en annan tekniker och går igenom bilen för att slippa hamna för långt efter schemat (och för att det ger ett ganska dåligt intryck med någon som står och idiotförklarar deras anställa). Han noterar inga fel, dumförklarar paragrafryttaren lite och bilen går igenom med blankt papper.

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Idag är jag riktigt förbannad för att folk inte uppskattar det man gör och är falska. Är det så jävla svårt att visa uppskattning och säga tack? Sen finns det andra saker som gör mig äckligt förbannad men det orkar jag inte gå in på.

KAN INTE FOLK BARA BETE SIG NORMALT? :mad:

dMan: Har du plats åt mig på Irland så får det nog fan bli en resa till sommaren och supa järnet. :yoparty

Brutal

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
Honda FMX 650 -05
Idag är jag arg för att jag idiotförklarades för att jag letar efter något stabilt och inte vill leka runt. Tack för det. :huvet

sportbike

Guest
När ens närmaste vänner visar sig vara de falskaste, då blir man förbannad på riktigt.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Våga säg ifrån. En bekant som råkar jobba som besiktningstekniker hamnade hos någon nyanställd dryg paragrafryttare på besiktningen. Varefter han får tuppjuck och skäller ut spånet efter noter när han noterar 5st 2:eek:r på en bil som med god marginal klarar alla punkter.
Efter mycket gormande lessnar en annan tekniker och går igenom bilen för att slippa hamna för långt efter schemat (och för att det ger ett ganska dåligt intryck med någon som står och idiotförklarar deras anställa). Han noterar inga fel, dumförklarar paragrafryttaren lite och bilen går igenom med blankt papper.

Iofs, taskiga var ju att den gick igenom med spruckna lyktglas, sopslut framstötar, hela framvagnen slut (bussningar, och helt fel hjulvinklar), taskigt hjullager och lös motor pga trasiga motorfästen förra året, men då var det ju besiktningsmannens son som hadde den.....
Ville dock inte bråka med han för mycket då jag ville ha igenom min ändringsbesiktning (småfuffens), och det var ju chefen på bilbesiktningssidan med som besiktade, så ingen där lär ju säga emot honom riktigt.
Påpekade att det var nyrenoverat, och att den inte rör sig mer än vad den skall, men det var inte populärt, bättre att byta fanskapet än att bråka med det där gänget, brukar vara rätt jobbigt. (inte första gången)

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
...därför att SQL Server kan få vilken sansad och sund person som helst att vilja begå harakiri...

R5+1

Guest
Våga säg ifrån...
Jag tjafsar aldrig med besiktningsgubbar, fastän jag faktiskt borde gjort det vid ett par tillfällen.:gnissla Bra av din polare som insåg att snubben bara var oproffsig.:tummenupp

Idag är jag arg för att jag idiotförklarades för att jag letar efter något stabilt och inte vill leka runt. Tack för det. :huvet
Ja vadå, han va väl ful å kåt och kunde inte ta ett nej. Klart han måste hävda sig på nåt dumt sätt. :D Ta det som en komplimang vettja! :tungan

När ens närmaste vänner visar sig vara de falskaste, då blir man förbannad på riktigt.
Meeeen, bubben! Hur kan nån va tarvlig med dig?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0