Idag är jag förbannad därför att...

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Om du visste skillnad på data och dator skulle nog en del bekymmer lösa sig själv... :rolleyes:

Och du verkar hittat den ultimata lösningen på det problemet; MAC!! ;)

Hahah, när jag inte är i skolan så bryr jag mig inte så mycket om mina ordval, men okej, förlåt jag ska bättra mig :)

DATORN är i alla fall historia, nu är det mac som gäller ett bra tag framöver!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den jävla förkylningen har sett till att det slagit lock för båda öronen. Hör fan ingeting nu i princip. Så sanslöst irriterande. >.<

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Han hatar att vara pålitlig, eller också hatar han att vara beroende, då med en liten feltvist på ordet.

Jag blir förbannad för ja kom på att du spöa mig på KMet :D

:D:arsele
Glöm inte att jag startade sist, gömd bakom hjullastaren, i första heatet :banana
Skönt att "målskillnaden" avgjorde till min fördel :tungan

Bra uppladdning inför GGN att köra sitt andra hojpass för året helgen före :brinnerup

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
:D:arsele
Glöm inte att jag startade sist, gömd bakom hjullastaren, i första heatet :banana
Skönt att "målskillnaden" avgjorde till min fördel :tungan

Bra uppladdning inför GGN att köra sitt andra hojpass för året helgen före :brinnerup

Jag startade längst ut till höger bakom grushögen i första heatet o väntade in halva fältet innan ja drog iväg :D
O i sista heatet skyller jag på att du hann förbi backen ut ur skogen innan de sattes igen för oss bakom så du gled in en promenadseger då :gnissla
:D

Snacka om att ja fick blodad tand, åkte dit o tänkte lulla runt lite nånstans längst bak i fältet men efter vinst i första heatet fanns de inget annat än vinst i skallen :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fick åka hem från jobbet vid 4 med hjärtklappning och yrsel. Trodde att jag var helt återhämtad efter hjärtmuskelinflammation men EKG:et i fredags visade annat men jag trodde åtminstone att jag kunde jobba i skaplig takt.

Nu väntar läkarbesök på måndag sen får jag se om det blir sjukskrivning igen efter det :mad:
Precis vad jag har tid med när det dyker upp en bebis precis när som helst och jag har tonvis med jobb kvar att göra.

Nu ska jag passa på att ringa Telia medan jag är på dåligt humör så att jag kan slå två flugor i en smäll.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Stambyte.
Tusentals hantverkare kommer att springa ut och in i lägenheten den närmaste månaden som är fylld av bankande och hamrande och slipande och borrande från tidig morgon till sen kväll. Dessutom allt skit som måste stökas undan vilket innebär att i princip hela bohaget måste flytta in i vardagsrummet som redan är fullständigt överfyllt.
Bleh.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
fel fl fel månaderNA ska de va och ska elen göras om måste du flytta undan allt från vägarna i vardagsrummet med.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Stambyte.
Tusentals hantverkare kommer att springa ut och in i lägenheten den närmaste månaden som är fylld av bankande och hamrande och slipande och borrande från tidig morgon till sen kväll. Dessutom allt skit som måste stökas undan vilket innebär att i princip hela bohaget måste flytta in i vardagsrummet som redan är fullständigt överfyllt.
Bleh.

Ställ fram vattenkokaren och snabbkaffe. Något paket med kex/kakor kan också med fördel ställas fram.

Glada hantverkare är bra hantverkare. Då kan man få litet extra utrustning i hemmet utöver standard och bättre gehör på önskemål.

Visst kan man tycka att de ska jobba och inte fika. Men en sån attityd kombinerat med ett i övrigt drygt sätt gentemot blåkläder är inte så bra. Då tas ofta inte mer hänsyn till den boende än absolut minsta möjliga.

/SwePace, fd elektriker på stambyten/privatkunder.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Ställ fram vattenkokaren och snabbkaffe. Något paket med kex/kakor kan också med fördel ställas fram.

Glada hantverkare är bra hantverkare. Då kan man få litet extra utrustning i hemmet utöver standard och bättre gehör på önskemål.

Visst kan man tycka att de ska jobba och inte fika. Men en sån attityd kombinerat med ett i övrigt drygt sätt gentemot blåkläder är inte så bra. Då tas ofta inte mer hänsyn till den boende än absolut minsta möjliga.

/SwePace, fd elektriker på stambyten/privatkunder.
Bra tips!
Ska fixa lite fikabröd snarast möjligt.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Bra tips!
Ska fixa lite fikabröd snarast möjligt.

Ta något som inte tar skada av att stå framme. Typ ballerinakex eller negerbollar. Mjölk till kaffet bör vara hållbarhetsmjölk som klarar rumstemperatur. Då slipper du spring i kylskåpet.

Ja, jag gillade att fika med mina kunder när jag var ute och skruvade. Gillar "kundvård" nu med. Men nu är hantverkarna mina kunder, inte privatpersonerna.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Fick brev förra veckan från energibolaget där det står att jag kommer att ingå i en kostnadsförsäkring 1 nov om jag inte avanmäler den (?!)

Ursäkta, men jag har aldrig bett om en sådan försäkring och helt plötsligt måste man avanmäla nått man aldrig har beställt, det gör mig förbannad :mad: jävla fasoner.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA