Idag är jag förbannad därför att...

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Är så förbannad på snorungar som så illa tvunget måste trampa ner hälen på mig! Hatar de som inte kan se var de sätter fötterna och att de inte kan be om ursäkt. Och jag ska inte börja med deras morsa som är en sån jävla typisk sthlmare så att man spyr galla bara vid tanken!
Btw: I´m back & förbannad! (Iaf idag)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Svenska journalisterna blev dömda för terrorbrott i Etiopien :dummer
Vore det amerikanska journalister så hade seals fritagit dom för längesen, men Sverige som alltid ska vara kompis med varenda en och se så bra ut utåt törs varken säga eller göra nåt. Men som Valmer sa, vad hade dom där att göra!

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För jag kommer spendera både jul och nyår i Göteborg med jobbet, det gör mig dock inte förbannad för det var något jag ville göra, jobba och sova på hotell alltså, så that makes me motherducking happy, men det som gör mig förbannad är att jag kommer vara i Göteborg och ens funderar tanken på att kanske träffa mitt ex som bor där. Vad fan är det för fel på mig?! :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Vore det amerikanska journalister så hade seals fritagit dom för längesen, men Sverige som alltid ska vara kompis med varenda en och se så bra ut utåt törs varken säga eller göra nåt. Men som Valmer sa, vad hade dom där att göra!

dokumentera hur skitigt vårat kära lundin oil beter sig det hade dem där att göra.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Förr att jag aldrig får gå hem och äta och sova lite! :mad:

Massor kvar att göra, bara en apelsin att äta.
Morr! :4skrika

Ilandsproblem dock! :D

/e

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
dokumentera hur skitigt vårat kära lundin oil beter sig det hade dem där att göra.

Fast just nu är dom illegala immigranter i ett främmande land, det är nog bara i Sverige det inte leder till fängelse.

Dom tog sig in i landet illegalt, gömde sig hos gerillan och sågs hålla i /bära vapen.

För min del har dom kostat svenska skattebetalare nog pengar nu, vi kan bjuda på biljetten hem om 18år.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Nämen Drysen...

Är också nere i Göteborg under julen - jag kan hjälpa dig med Ica brudar.

Tänk och rulla omkring med en sötis under granen och pussas

Bifogat

• Icatjejen.jpg
    Icatjejen.jpg
    21.7 KB · Visningar: 76

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt

Detta kan vara en hint:

I delarna om Sudan är boken närmast en uppföljare till Kerstin Lundells viktiga ”Affärer i blod och olja” från 2010. I Etiopien kan Wechselmann av naturliga skäl inte knyta Africa Oil direkt till övergrepp – regimen tillåter ju inga vittnen, som vi just sett. Är man som Sveriges utrikesminister övertygad om att familjen Lundin bringar fred och demokrati i stängda afrikanska konfliktområden lär man därför inte rubbas av den här boken heller.

Men alla vi andra som ser blodspåren från Sudan leda rakt in i Ogaden borde fundera allvarligt på Wechselmanns uppmaning att se över eventuella innehav i de många svenska fonder som investerat i Lundin petroleum. Här finns de förtecknade allihop, från Swedbank Robur över Handelsbanken till Skandia. Genom AP-fonderna är faktiskt svenska staten största delägare vid sidan av Lundins egna holdingbolag

http://www.dn.se/dnbok/bokrecensioner/maj-wechselmann-det-ar-upp-till-dig-om-olja-folkmord-och-dina-pengar

Nu kommer regeringen att ta till det kraftfullaste vapnet den har - tyst diplomati :arsele

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Dom är ju terrorister också, har du missat det?

Näe, jag har inte missat det, det är nog lätt hänt att man får den stämpeln om man smiter in i ett annat land och bor med det landets terrorister.

Det är nog bara "muslim-svenskar" som åker utomlands och bor i AlQuaida-läger som gång efter gång kan säga att dom turistar...

Det här rör sig ju om rediga kommunistsvenskar av det revolutionära slaget, såna som förnekar Stalins folkmord och manar till väpnad kamp mot kapitalismen här hemma.

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Näe, jag har inte missat det, det är nog lätt hänt att man får den stämpeln om man smiter in i ett annat land och bor med det landets terrorister.

Det är nog bara "muslim-svenskar" som åker utomlands och bor i AlQuaida-läger som gång efter gång kan säga att dom turistar...

Det här rör sig ju om rediga kommunistsvenskar av det revolutionära slaget, såna som förnekar Stalins folkmord och manar till väpnad kamp mot kapitalismen här hemma.

Tror du personligen att dom var där för att stödja gerillan?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX

Det är alltid kul när diktaturkramare blir offer för diktaturer. Låt kommunisterna sitta där nere och begrunda sitt öde.

sportbike

Guest
DHL, det fina gamla transportbolaget som tappat bort mitt Termignoni-system nånstans, har idag lyckats med att istället för att leverera ett gäng vinterdäck i Stockholm, köra dessa till.........Växjö :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
DHL, det fina gamla transportbolaget som tappat bort mitt Termignoni-system nånstans, har idag lyckats med att istället för att leverera ett gäng vinterdäck i Stockholm, köra dessa till.........Växjö :mad:

DHL står ju för Dåligt Hanterad Last.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Dom åkte dit illegalt och bodde med gerillan, så i viss mån måste dom väl sympatisera med varandra.

Ok, du vet heller inte vad som ingår i det journalistiska uppdraget.
Jag antar att du hade pissat blod över alla journalister som får för sig att wallraffa också. Särskilt om dom inte ligger i linje med din egen politiska uppfattning.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Var det Pirellis? De kanske har något mot italienska krejer? :(

Edit: I morse vart jag tokförbannad i bilen på alla trötta jävlar som är ute och kör. Är det 70-sträcka kör man inte i 60, det finns ingen ursäkt!! :mad: Ilskan lade sig när jag fick min morgonsnus konstigt nog...., dosan var tom till frukosten fiffan :mad:

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Fast just nu är dom illegala immigranter i ett främmande land, det är nog bara i Sverige det inte leder till fängelse.

Dom tog sig in i landet illegalt, gömde sig hos gerillan och sågs hålla i /bära vapen.

För min del har dom kostat svenska skattebetalare nog pengar nu, vi kan bjuda på biljetten hem om 18år.

Gäller di inställning alla journalister som befinner sig olagligt i länder, eller just dessa?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA