Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Men åtminstone bättre än brorsan krysslåda när den gick på rep.
Två vändor Tyskland->Sverige och tillbaka innan den kom rätt.

Ånge har man hört talas om, fan vad glad jag är att jag bor söderöver:D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
SL :mad:

Har 20 km till jobbet, tar 15-40 min med bil beroende på trafik (vanligen 20 min dit 35 min hem)

Med SL tar det 1h 17h om det flyter. Idag fick jag skjuts halvvägs så det borde taigt 43 min men nä då har sl bestämt att bussar behöver inte gå 23/12-5/1.. kul att man läser det på tidtabbelen efter att ha väntat i 40 min.. så totalt tog det 2h att komma hem och dem sista 15 va gåendes..

För detta nöja ska man betala 800 i månaden. Att åka bil kostar 900 i månaden om den drar 0,9 och soppan kostar 15 kr.

VEM FAN SA ATT STOCKHOLM HADE FUNGERANDE LOKALTRAFIK!?!?

Dessutom fick jag bytta plats på tunnelbanan 3 gånger för att jag först hamna brevid en handsfree skrikare med otroligt jobigt tonläge och sen ett psykfall som satt och lät och stank skit, detta på min resa från lidingö till täby inte direkt kända som två getton..

Snälla tomten låna mig pengar till en fungerande bil innan jag dödar!

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
SL :mad:

Har 20 km till jobbet, tar 15-40 min med bil beroende på trafik (vanligen 20 min dit 35 min hem)

Med SL tar det 1h 17h om det flyter. Idag fick jag skjuts halvvägs så det borde taigt 43 min men nä då har sl bestämt att bussar behöver inte gå 23/12-5/1.. kul att man läser det på tidtabbelen efter att ha väntat i 40 min.. så totalt tog det 2h att komma hem och dem sista 15 va gåendes..

För detta nöja ska man betala 800 i månaden. Att åka bil kostar 900 i månaden om den drar 0,9 och soppan kostar 15 kr.

Dessutom fick jag bytta plats på tunnelbanan 3 gånger för att jag först hamna brevid en handsfree skrikare med otroligt jobigt tonläge och sen ett psykfall som satt och lät och stank skit, detta på min resa från lidingö till täby inte direkt kända som två getton..

Snälla tomten låna mig pengar till en fungerande bil innan jag dödar!
Möjlig lösning?
http://www.blocket.se/stockholm/Moped_klass_1_37960366.htm?ca=11&w=1
http://www.blocket.se/stockholm/Kymco_zx_super_fever_37868525.htm?ca=11&w=1

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ånge har man hört talas om, fan vad glad jag är att jag bor söderöver:D

Men vad fan, paketmisshandelscentralen i Ånge skulle ju läggas ner och flyttas hit till Umeå?

Jag hade ju tänkt söka jobb som paketmosare, men det verkar vara ansträngande IAF om man ska döma av mitt paket med Xenon sist, det var grundligt mosat på alla sidor.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Men vad fan, paketmisshandelscentralen i Ånge skulle ju läggas ner och flyttas hit till Umeå?

Jag hade ju tänkt söka jobb som paketmosare, men det verkar vara ansträngande IAF om man ska döma av mitt paket med Xenon sist, det var grundligt mosat på alla sidor.
Är det inte från den hålan som världens sämsta rockband, Takida, kommer ifrån? Det säger ju allt i så fall.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kan ju lika gärna köpa en cb400 eller liknande isf. (Vilket jag starkt överväger men snart kommer ju vintern)

Moppar har ju fördelen att få framföras på gång/cykelväg. Iaf klass II... Beroende lite på vägen man ska köra kan det bli snabbare än mc.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag ger ett bidrag till den som ger ungjävlarna en liknande omgång som dom gav den stackars hunden som fick halva hunden bortsprängt. Hur kommer man ens på tanken att stoppa en smällare i ett oskyldigt djurs mun och sedan tejpa igen.
Dom borde verkligen ta tillbaka dödsstraffet!

Ni som är föräldrar med yngre barn, är det ingen som vet vad uppfostran är längre? :mad

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Jag ger ett bidrag till den som ger ungjävlarna en liknande omgång som dom gav den stackars hunden som fick halva hunden bortsprängt. Hur kommer man ens på tanken att stoppa en smällare i ett oskyldigt djurs mun och sedan tejpa igen.
Dom borde verkligen ta tillbaka dödsstraffet!

Ni som är föräldrar med yngre barn, är det ingen som vet vad uppfostran är längre? :mad

VA???? Va i hela helvete... nu blev jag fan ledsen :(

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Jag är så gammal att jag minns när mackar sköttes av folk med iaf måttlig verkstadsvana, och det de sålde var bränsle och slitdelar till bilar.

Behövde fixa nytt tändstift till snöslungan och åkte glad i hågen ner till macken. "Vi säljer inte tändstift" sa tjejen i kassan och såg ut som jag ställt en dum fråga. Vad i h-e? Snopen och irriterad körde jag vidare till Biltema. "Vi har inte såna stift" svarade tjejen (som fö kan ha varit macktjejens tvillingsyrra) i kundservicen. Det var ett Champion CJ-7Y, inte helt ovanlig sort, men de kunde inte ens skaka fram något motsvarande. Funderade på om jag skulle åka in till Luleå och leta där, men övertygad om att det bara skulle leda till ytterligare besvikelser körde jag tillbaka till Sunderbyn och röjde gården för hand i ren ilska. Tog ett par timmar men känner mig fortfarande lite vresig. :mad:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Bor du ute på landet eller?

Flytta närmare tunnelbanan ditt offer... :hihi :krama

Själv har jag krypavstånd till både tunnelbana och pendeltåg. Tar mej snabbt, billigt och bekvämt till alla civiliserade platser i länet, samt några ociviliserade.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
För egen del börjar ja bli smått irriterad över de faktum at t ja la mej vid ett å fortfarande inte har somnat... En gammal tom karta stilnoct ler hånfullt åt mej...

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
För egen del börjar ja bli smått irriterad över de faktum at t ja la mej vid ett å fortfarande inte har somnat... En gammal tom karta stilnoct ler hånfullt åt mej...
Been there! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?197417

Hoppas du får styrsel på soveriet, för min del hjälpte det med kbt och Piller samt införskaffande av flickvän med bra sömnmönster. Nu har jag fått en liten grabb så för närvarande har det här med regelbunden sömn flygit all världens väg igen.. :)

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08

Str3 R

Guest

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Alltså vad fan... var på dåligt humör över det hela igår och nu får man se bilder, blir fan riktigt illa berörd av detta...
Snälla någon, låt mig få leka med några djurplågare nångång...
Usch, ett djur som endast vill ha kärlek och tamejfan gör allt man vill för att vara till lags.... hur kan man göra något sånt.
People suck!

Hemskt!

Här är en länk till djurskyddet i Sunne som har lagt upp storyn på facebook.

http://www.facebook.com/pages/Djurskyddet-Sunne/101482636590060

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...